فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت .

فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت

خريد پايه چرخشي حوله ۲ عددي

خريد پايه چرخشي حوله ۲ عددي

خريد پايه چرخشي حوله ۲ عددي | پايه چرخشي حوله وسيله اي بسيار كارآمد مي باشد كه شما به راحتي مي توانيد از آن در سرويس هاي بهداشتي و راهروها استفاده كنيد. اين نگهدارنده رحوله داراي سه پايه بوده و چرخش ۱۸۰ درجه اي دارد كه كار را براي شما خيلي راحت مي كند. پايه چرخشي حوله داراي پايه هاي فلزي بوده و جنس آن به گونه اي است كه زنگ نمي زند. با استفاده از پايه چرخشي حوله به راحتي مي توانيد به حوله هايتان نظم دهيد و در فضا و مكان مورد استفاده صرفه جويي كنيد.

پايه چرخشي حوله 2 عددي

مهمترني ويژگي هاي پايه چرخشي حوله ۲ عددي

مناسب استفاده در سرويس بهداشتي و ساير نقاط
پايه هاي فلزي بادوام و ضدزنگ

پايه چرخشي حوله

داراي ۳ پايه چرخشي ۱۸۰ درجه
صرفه جويي در فضا و نظم دادن به حوله ها

خريد حوله

خريد پايه چرخشي حوله ۲ عددي , خريد حوله , پايه چرخشي حوله , پايه حوله فلزي , خريد پايه حوله , نگهدارنده حوله , خريد نگهدارنده حوله فلزي , خريد پايه نگهدارنده حوله چرخشي , پايه نگهدارنده چرخشي

راهنماي خريد پايه چرخشي حوله ۲ عددي

براي خريد پايه چرخشي حوله ۲ عددي به قيمت ۲۵۰۰۰ تومان بر روي خريد محصول كليك كرده و سپس فرم سفارش خريد پايه چرخشي حوله ۲ عددي را پر كنيد. همچنين براي خريد پيامكي پايه چرخشي حوله ۲ عددي مي توانيد شماره ۱۹۶۲۲۴۰۲ را به سامانه پيامكي پيامكي به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ ارسال كنيد و خريد خود را انجام دهيد.

خريد پايه چرخشي حوله

خريد پايه چرخشي حوله ۲ عددي | قيمت : ۲۵۰۰۰ تومان

خريد

خريد پيامكي پايه چرخشي حوله ۲ عددي | ارسال شماره ۱۹۶۲۲۴۰۲ به سامانه پيامكي ۱۰۰۰۴۴۱۰


برچسب: خريد پايه چرخشي حوله ۲ عددي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۳:۵۴ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد پايين درب درزگير ۲ عددي Twin Draft Guard

خريد پايين درب درزگير ۲ عددي Twin Draft Guard

خريد پايين درب درزگير ۲ عددي Twin Draft Guard | درزگير پايين درب Twin Draft Guard محصول فوق العاده ايست كه كاربرد فراوان دارد استفاده از اين درزگير از جمله كم هزينه ترين راهكارهاي كاهش مصرف انرژي در ساختمان است ( گرما و سرما ) ، درزگير پايين درب Twin Draft Guard نقش بسزايي در جلوگيري از آلودگي صوتي دارد و مانع عبور گرد و غبار به داخل ساختمان است ، اين محصول با طراحي جالبي كه دارد دو طرف درب را مي گيرد و كاملا محكم نصب مي شود.

پايين درب درزگير

مهمترين ويژگي هاي درزگير پايين درب Twin Draft Guard :

نصب آسان ( پس از نصب ديگر هرگز نياز به تنظيم ندارد و ثابت مي ماند )
قابل شستشو
كاهش مصرف انرژي ( گرما و سرما ) و در نهايت كاهش هزينه ها
جلوگيري از آلودگي صوتي و ورود گرد و غبار

پايين درب درزگير

مناسب براي هر درب و پنجره و …. ( در هر سايزي كه باشد )
داخل آن چند تكه فوم وجود دارد كه به راحتي مي توان آنها را برش داد براي مناسب شدن با اندازه درب درب با وجود درزگير پايين درب Twin Draft Guard به راحتي باز و بسته مي شود حتي اگر روي فرش باشد
مناسب درب و پنجره با هر جنسي از قبيل فلزي ، چوبي و ….

خريد پايين درب درزگير

خريد پايين درب درزگير ۲ عددي Twin Draft Guard , قيمت انواع درزگير , خريد انواع درزگير , خريد بهترين نوع درزگير , خريد درزگير ارزان , خريد درزگير , خريد اينترتي درزگير درب و پنجره , فروشگاه خريد انواع درزگير درب و پنجره

راهنماي خريد پايين درب درزگير ۲ عددي Twin Draft Guard

براي خريد پايين درب درزگير ۲ عددي Twin Draft Guard به قيمت ۲۵۰۰۰ تومان براي دو عدد پايين درب درزگير از فروشگاه جانبي بر روي خريد محصول كليك كنيد و يا كد پيامكي ۱۹۶۲۱۷۶۳ را به شماره پيامك گير ۱۰۰۰۴۴۱۰ ارسال كنيد و سپس خريد خود را نهايي كنيد.

خريد پايين درب درزگير ۲ عددي Twin Draft Guard | قيمت ۲۵۰۰۰ تومان

خريد

خريد پيامكي  پايين درب درزگير ۲ عددي Twin Draft Guard| با ارسال كد پيامكي ۱۹۶۲۱۷۶۳ به شماره پيامك گير ۱۰۰۰۴۴۱۰


برچسب: خريد پايين درب درزگير ۲ عددي Twin Draft Guard،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۱:۰۷ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد دستگاه پوست گير باميه | خريد انواع دستگاه پوست كن

خريد دستگاه پوست گير باميه | خريد انواع دستگاه پوست كن

خريد دستگاه پوست گير باميه | با خريد دستگاه پوست گير باميه به راحتي مي توانيد باميه را پوست كنده و ديگر نگران بريدن دستان خود نباشيد. اين دستگاه فوق العاده به راحتي باميه را در مدت زمان خيلي پوست كنده و كار شما را در آشپزخانه خيلي راحت مي كند. شما با خريد دستگاه پوست كير باميه هم در وقت خود صرفه جويي مي كنيد و هم اينكه ديگر نگران بريدن دستان خود نيز نخواهيد بود.

خريد دستگاه پوست گير باميه

درباره دستگاه پوست گير باميه بيشتر بدانيم

پوست گير باميه وسيله اي كاربردي و دستيار كوچك آشپز است.تميز كردن و پوست گيري باميه تبديل به يك كابوس براي خانمها شده از اين رو متاسفانه باعث شده از اين سبزي معجزه انگيز و مفيد براي پخت غذا دوري كنند.با پوست گير باميه شما به راحتي ميتوانيد با صرف وقت كم به سرعت مقدار زيادي باميه را پوست گيري كرده و براي پخت و پز ، ترشي و سالاد خود استفاده كنيد.اندازه ي اين محصول ۱۰cm × ۳۰cm بوده و در كشوهاي آشپزخانه شما فضاي كمي را اشغال ميكند.

خريد دستگاه پوست گير

خريد دستگاه پوست گير باميه | ارزش غذايي باميه

باميه از آن دست خوراكي‌هايي است كه خيلي‌از افراد به علت سختي تميز كردن و پوست كركي آن ترجيح مي‌دهند در مهماني‌هاي خود از آن استفاده نكنند و همچنين پوست كركي آنها اگر گرفته نشود خصوصا براي كودكان و كساني كه براي بار اول اين غذاي مقوي و خوشمزه را ميچشند احساس ناخوشايندي از باميه ايجاد خواهد كرد در حالي كه با استفاده از پوست گير باميه ميتوانيد به راحتي در عرض چند دقيقه پوست آنها را بگيريد و خاطره ي دل انگيزي ازين غذاي خوشمزه براي خانواده ي خود به جا بگذاريد.اگر بدانيد اين خوراكي كوچك چه تاثيراتي بر سلامت بدن، زيبايي پوست و مو مي‌گذارد، مطمئنا آن را جزء برنامه غذايي هفتگي‌تان قرار خواهيد داد!

درباره باميه بدانيم كه ؟ | خريد دستگاه پوست گير باميه

باميه داراي سطح بالايي از ويتامين A، ويتامين C و بسياري از آنتي‌اكسيدان‌ها ديگر است. به همين دليل، گزينه جايگزين موثر و مفيدي براي كاهش چين‌وچروك‌هاي پوستي به شمار مي‌رود، به مقابله با آكنه‌ها و اسكارهاي آكنه كمك مي‌كند و ناراحتي‌هاي پوستي مختلف را كاهش مي‌دهد.برخي از آنتي اكسيدانهاي موجود در باميه براي سلامت چشم مفيد هستند و از پيري چشم جلوگيري ميكنند.همچنين باميه مقوي و خون ساز بوده ،باعث كلسترول زدايي به روش طبيعي شده و انتخاب عالي براي ديابتي هاست. با خريد اين محصول ويژه حتي در تنگناي وقت هم به راحتي و با آرامش به وسيله ي اين دستيار كوچك خود به راحتي غذاها و سالادهايي خوشمزه و مقوي براي خانواده ي خود آماده كنيد

دستگاه پوست گير باميه

راهنماي خريد دستگاه پوست گير باميه

براي خريد دستگاه پوست گير باميه به قيمت ۱۷۰۰۰ تومان از فروشگاه جانبي بر روي خريد محصول كليك كنيد و سپس با پر كردن فرم سفارش محصول خريد خود را نهايي كنيد. همچنين براي خريد پيامكي مي توانيد كد ۱۹۶۲۳۱۰۲ را به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ ارسال كنيد و خريد خود را انجام دهيد.

خريد دستگاه پوست گير باميه | قيمت : ۱۷۰۰۰ تومان

خريد

خريد پيامكي دستگاه پوست گير باميه | ارسال كد ۱۹۶۲۳۱۰۲ را به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰


برچسب: خريد دستگاه پوست گير باميه، خريد انواع دستگاه پوست كن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۸:۳۷ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد اينترنتي نگهدارنده و استند ملاقه و درب قابلمه جديد

خريد اينترنتي نگهدارنده و استند ملاقه و درب قابلمه جديد

خريد نگهدارنده و استند ملاقه و درب قابلمه جديد | اگر به دنبال وسيله اي زيبا و بسيار كاربردي براي آشپزخانه خود هستيد و مي خواهيد به عنوان استند كفگير ملاقه نيز از آن استفاده كنيد ، همپنين اگر مي خواهيد درب قايلمه هايتان در اثر افتادن نشكند و يا اگر مي خواهيد چربي هاي روي درب قابلمه بر روي سطوح آشپزخانه نچسبد حتما از نگهدارنده و استند ملاقه و درب قابلمه جديد استفاده كنيد كه هم داراي طراحي خاص بوده و هم بسيار مقاوم مي باشد. براي خريد وسيله بسيار پركاربرد نگهدارنده و استند ملاقه و درب قابلمه جديد در ادامه بر روي خريد محصول كليك كنيد.

خريد استند درب قابلمه

مهمترين ويژگي هاي نگهدارنده و استند ملاقه و درب قابلمه

قابل استفاده بعنوان استند كفگير ملاقه

وسيله اي زيبا و بسيار كاربردي

جلوگيري از افتادن و شكستن درب قابلمه

نگهدارنده كفگير

داراي طراحي خاص و منحصر به فرد

داراي كيفيت عالي و بسيار مقاوم

جلوگيري از انتقال چربي ها بر روي سطوح مختلف آشپزخانه

خريد نگهدارنده ملاقه

هديه ايي جذاب براي كسانيكه دوستشان داريد

در دو رنگ سبز و زرد

جنس: پلاستيك با كيفيت

نگهدارنده ملاقه

ابعاد: ۱۴*۶٫۷*۷٫۷cm

ارسال رنگ به صورت تصادفي (رندومي) مي باشد.

خريد نگهدارنده درب قابلمه

در مورد نگهدارنده و استند ملاقه و درب قابلمه جديد بيشتر بدانيم :

با نگهدارنده و استند ملاقه و درب قابلمه ، در كنار گاز خود ، در زمان پخت و پز ، ميتوانيد درب قابلمه را بر روي آن قرار داده و به راحتي مواد مورد نياز را به غذاي خود اضافه كرده و مجدد درب قابلمه را ببنديد.فوايد استفاده از نگهدارنده و استند ملاقه و درب قابلمه جلوگيري از افتادن و شكستن درب قابلمه ، جلوگيري از انتقال چربي ها بر روي سطوح مختلف آشپزخانه به علت قرار دادن درب قابلمه و همچنين جلوگيري از انتقال آلودگي از طريق درب قابلمه به داخل غذا مي باشد .
خريد استند ملاقه

خريد نگهدارنده و استند ملاقه و درب قابلمه جديد , خريد نگهدارنده درب قابلمه , خريد استند زيباي آشپزخانه , خريد استند درب قابلمه جديد , خريد نگهدارنده درب قابلمه جديد , فروشگاه نگهدارنده درب قابلمه , انواع استند و نگهدارنده درب قابلمه , استند درب قابلمه , نگهدارنده درب قابلمه

راهنماي خريد نگهدارنده و استند ملاقه و درب قابلمه جديد

براي خريد نگهدارنده و استند ملاقه و درب قابلمه جديد از فروشگاه جانبي به قيمت ۱۰۰۰۰ تومان بر روي خريد محصول كليك كنيد و يا مي توانيد با ارسال كد ۱۹۶۲۲۶۰۹ به سامانه پيامكي ۱۰۰۰۴۴۱۰ خريد خود را به راحتي انجام دهيد.

خريد

خريد نگهدارنده و استند ملاقه و درب قابلمه جديد | قيمت : ۱۰۰۰۰ تومان

خريد پيامكي نگهدارنده و استند ملاقه و درب قابلمه جديد  | با با ارسال كد ۱۹۶۲۲۶۰۹ به سامانه پيامكي ۱۰۰۰۴۴۱۰


برچسب: خريد اينترنتي نگهدارنده و استند ملاقه و درب قابلمه جديد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۶:۰۲ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد اينترنتي ظرف سرو مسطيلي بامبو

خريد اينترنتي ظرف سرو مسطيلي بامبو

خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو | ظرف سرو ۴ قسمتي بامبو توليد شده از چوب بامبو با طراحي فانتزي چهار خانه جهت سرو و پذيرايي مواد خوراكي مختلف به صورت همزمان طراحي و توليد شده است .عدم نفوذ آب به بدنه و پوسته و تبله شدن آن و همچنين مقاومت بالاي اين مدل چوب در برابر ضربه و شكسته شدن از خصوصيات چوب هاي بامبو مي باشد كه اين روز ها در توليد ظروف و لوازم آشپزخانه بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. اين اردوخوري شيك چوبي در مدل مستطيل طراحي شده است و داراي چهار محفظه براي سرو انواع مواد خوراكي نظير مغزيجات، كره، پنير، شكلات، پاستيل و … مي باشد. اين ظرف چوبي همچنين بسيار سبك و قابل حمل مي باشد و شما مي توانيد از آن در منزل و محيط هاي سرو غذا جهت پذيرايي از ميهمانان خود استفاده نمائيد و آن ها را سورپرايز نمائيد.

ظرف سرو مسطيلي بامبو

درباره خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو بيشتر بدانيم

اين اردو خوري با ظاهر مدرن و جذاب خود مي تواند علاوه بر سرو تنقلات و چاشني ها، در تزيين دكوراسيون آشپزخانه نيز به كار گرفته شود. ظروف چوب بامبو ويژگي هاي منحصر به فرد بسياري دارند كه باعث شده است از آن ها به عنوان ظروفي كاملا سالم و كاربردي ياد شود. به عنوان مثال مقاومت و ماندگاري بالاي اين ظروف كه از گياه سرسخت بامبو نشات گرفته است معمولا مورد توجه بسياري از كاربران قرار مي گيرد و به آن ها اجازه مي دهد با خيالي آسوده از اين ظروف استفاده كنند. يكي ديگر از ويژگي هايي كه ظروف بامبو را به ظروفي منحصر به فرد تبديل كرده است، خاصيت ضد رطوبت بودن آن مي باشد كه در ميان ظروف تهيه شده از چوب گياهان بسيار نادر و مهم است. همچنين وزن سبك اين گونه ظروف مي تواند براي آن دسته از افرادي كه با حمل و نقل ظروف پذيرايي مشكل دارند عاملي تعيين كننده باشد.

خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو

نظر كارشناسان در مورد ظرف سرو مسطيلي بامبو

لازم به ذكر است كه بسياري از كارشناسان ظروف پذيرايي و آشپزخانه چوب بامبو را سالم ترين و بي خطر ترين نوع ظروف جهت سرو و نگهداري مواد غذايي مي دانند. بنابراين شما مي توانيد با آسودگي خاطر مواد خوراكي را در خانه هاي اين اردو خوري نگهداري نماييد. شست و شوي اين اردو خوري چهار خانه چوبي بامبو در ماشين ظرفشويي هرگز توصيه نمي شود، چرا كه قرار گرفتن چنين ظروفي در معرض فشار بسيار قوي آب و شوينده هاي شيميايي مي توانند باعث افت كيفيت و ظاهر بدنه اين ظرف شوند. همچنين برخورد ساير ظروف موجود در ماشين ظرفشويي نظير چاقو ها و چنگال هاي فلزي با اين ظرف مي تواند خراش هايي را روي بدنه آن به وجود آورد. از سوي ديگر شست و شوي اين ظروف با كمي مالش و آب كشيدن ميسر است، لذا توصيه مي شود تا جايي كه امكان دارد شست و شوي اين ظروف به روش دستي صورت گيرد. علاوه بر آن استفاده از اين ظرف در مايكروويو در صورت استفاده از تنظيمات مناسب هيچ مشكلي نخواهد داشت.

خريد ظرف سرو

همه چيز درباره خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو

اين محصول يك ظرف ساده و داراي چهار خانه است كه براي مصارف روزانه و سرو وعده هايي همچون صبحانه و عصرانه طراحي شده است.با توجه به منبع گياهي و عدم بهره گيري از مواد شيميايي براي توليد آن مي توان انتظار داشت ظرفي كاملا سالم و بي خطر باشد. بنابراين اگر شما نيز جزو طرفداران محيط زيست هستيد، به شدت توصيه مي كنيم اين ظرف و به طور كلي تمام ظروف چوب بامبو را به ليست محصولات مورد علاقه خود اضافه كنيد. شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد بامبو يكي از غني ترين منابع طبيعي روي زمين است و به همين دليل محصولات تهيه شده از آن همواره با قيمت بسيار مناسبي عرضه مي شوند. از سوي ديگر ظروف چوب بامبو كوچك ترين خطري براي سلامتي شما ندارند و در كمال تعجب حتي مي توانند تاثيرات مثبتي در محيط زيست بر جاي بگذارند. بنابراين اگر شما جزو آن دسته از افرادي هستيد كه نگران سلامتي خود و ساير اعضاي خانواده مي باشيد، مي توانيد به اين ظرف سرو و ساير ظروف چوبي بامبو روي آوريد. همچنين ظروف پذيرايي و آشپزخانه چوبي بامبو از لحاظ مقاومت و دوام جزو بهترين ها به حساب مي آيند و در صورت استفاده صحيح و رعايت نكات ضروري همواره مي توانيد از آن ها استفاده كنيد و لذت استفاده از ظروفي طبيعي و سالم را تجربه نماييد.

خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو

راهنماي خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو

براي خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو به قيمت ۳۵۰۰۰ تومان از فروشگاه جانبي بر روي خريد محصول كليك كنيد و يا با ارسال ۱۹۶۲۳۱۰۳ به سامانه پيامك گير خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ خريد خود را انجام دهيد.

خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو | قيمت : ۳۵۰۰۰ تومان

خريد

خريد پيامكي ظرف سرو مسطيلي بامبو | با ارسال ۱۹۶۲۳۱۰۳ به سامانه پيامكي شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰


برچسب: خريد اينترنتي ظرف سرو مسطيلي بامبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۳:۱۵ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد اينترنتي ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook

خريد اينترنتي ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook

خريد ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook , شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه با اينكه تمام رسپي و دستور يك غذا را درست انجام داده‌ايد اما نتيجه آن چيزي نبوده كه مي‌خواستيد؛ در هنرآشپزي فقط تركيب مواد مهم نيست و اندازه‌ گيري دقيق آن‌ها هم اهميت زيادي دارد. پيمانه‌هاي اندازه گيري از وسايل پركاربردي هستند كه براي اندازه گيري مواد اوليه شيريني‌پزي و آشپزي يكي از ضروريات به شمار مي‌روند.

ست پيمانه ي 4 عددي sunlook

درباره خريد ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook بيشتر بدانبم!

ست پيمانه اندازه گيري ۴ عددي لوكس داراي چهار سايز مي باشد . براي ساخت اين ست از مواد پلاستيكي مرغوب و با كيفيت استفاده شده تا در هنگام تماس با مواد گرم و در حين كار توليد مواد سمي نكند. استفاده از پيمانه ها و قاشق هاي اندازه گيري دقيق يكي از اصولي ترين و اساسي ترين شروط موفقيت در هنر شيريني پزي و آشپزي است.همه اندازه هاي داده شده در دستور هاي آشپزي اگر با وسايل استاندارد سنجيده شوند نتيجه كار بسيار رضايت بخش خواهد بود.

ست پيمانه ي

ويژگي هاي ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook:

داراي دوام بالا

تميز كاري آسان

داراي ۴ سايز مختلف اندازه گيري

قابليت قرار گرفتن پيمانه ها داخل هم براي اشغال فضاي كم تر

شست و شوي آسان

داراي رنگ بندي شاد و جذاب

خريد ست آشپزخانه

خريد ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook , خريد ست پيمانه آشپزخانه , اندازه گيري با پيمانه , خريد ست آشپزخانه , خريد ست اندازه گيري آشپزخانه , خريد ست فانتزي آشپزخانه , ست فانتزي , ست آشپزخانه , ست اندازه گيري

ست پيمانه ي 4 عددي sunlook

راهنماي خريد ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook

براي خريد ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook از فروشگاه جانبي به قيمت ۱۰۰۰۰ تومان بر روي خريد محصول در زير كليك كنيد . همچنين براي خريد راحت مي توانيد شماره ۱۹۶۲۳۱۰۶ را به سامانه پيامكي به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ ارسال كنيد.

خريد ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook | قيمت : ۱۰۰۰۰ تومان

خريد

خريد پيامكي ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook | با ارسال شماره ۱۹۶۲۳۱۰۶ را به سامانه پيامكي به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰


برچسب: خريد اينترنتي ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۰:۵۵ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد اينترنتي ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم

خريد اينترنتي ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم

خريد ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم | فرچه برقي , فرچه برقي فرش , فرچه شارژي , فرچه صنعتي , فرچه برقي كفش , فرچه اصلاح , فرچه آرايشي , قيمت فرچه شست و شو , ست فرچه هاي شستشو با طرح فانتزي آقا و بانو در جهت تسهيل شستشوي ظروف شما و تميزي و زيبايي آشپزخانه ي شما طراحي شده است و گزينه عالي براي قرار دادن در وسايل جهيزيه ي نوعروسان است. با اين وسيله ديگر ميتوانيد بدون نياز به بحث و گفتگو با شريك زندگيتان به طور مسالمت آميز و دوستانه شستن ظرف ها را با يكديگر سهيم شويد.با طراحي زيبا و دوست داشتني اين فرچه ها علاوه بر شستن تميز و آسان ظروف ميتوانيد اوقات خوشي از كنار هم بودن ايجاد كرده و از كار كردن دونفره لذت ببريد.

خريد فرچه شست و شو

فرچه برقي , فرچه برقي فرش , فرچه شارژي , فرچه صنعتي , فرچه برقي كفش , فرچه اصلاح , فرچه آرايشي , قيمت فرچه شست و شو

خريد فرچه

طراحي متفاوت ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم

طراحي متفاوت اين دو فرچه ي ميكرو فايبر به دليل كاربرد متفاوت اين دوست.يكي از فرچه ها كه داراي موهاي سفت تر و برآمده ميباشد به منظور زدودن مواد غذايي چسبيده به ظروف و همينطور سابيدن قسمتهاي خارجي تابه ها و قابلمه ها ميباشد و فرچه ي ديگر داراي جنسي خاص از ميكروفايبر براي تميز كردن ملايم و بدون نياز بيشتر به فشار ميباشد.

ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم

درباره ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم بيشتر بدانيم

اين فرچه ها را داراي پايه ي نگهدارنده ي خود براي گذاشتن فرچه ها سر جاي خود پس از اتمام شستشو ميباشند.همينطور داراي استند ويژه براي نگهداري اسكاچ ميباشند. فرچه برقي , فرچه برقي فرش , فرچه شارژي , فرچه صنعتي , فرچه برقي كفش , فرچه اصلاح , فرچه آرايشي , قيمت فرچه شست و شو , ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم خيلي شيك و زيبا بوده و بهترين وسيله براي شست و شو مي باشند.

ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم

ويژگي هاي كلي خريد ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم

داراي دو فرچه با دو كارايي متفاوت

ساخته شده از مواد پلاستيكي عالي و با دوام

جنس فرچه ها از مواد ميكروفايبر ضد خش

داراي پايه ي نگهدارنده ي

داراي استند مخصوص براي اسكاچ

صرفه جويي در فضا

دادن ظاهري زيبا تميز و مرتب به آشپزخانه

خريد فرچه شست و شو

راهنماي خريد ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم

براي خريد ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم از فروشگاه اينترنتي جانبي به قيمت ۱۸۰۰۰ تومان بر روي خريد محصول كليك كنيد و يا با ارسال كد ۱۹۶۲۳۱۱۰ به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ خريد خود را انجام دهيد.

خريد ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم | قيمت : ۱۸۰۰۰ تومان

خريد

خريد پيامكي ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم | با ارسال كد ۱۹۶۲۳۱۱۰ به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰


برچسب: خريد اينترنتي ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۸:۲۴ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد

خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد

خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد ،  آيا شما هميشه مي خواستيد دكوراسيون با كيفيت بالا را به غذا اضافه كنيد، اما متوجه شديد كه شما تخصص يا وسايل مورد نياز براي انجام يك كار خوب نداريد؟ هر كس در يك كافي شاپ يا رستوران بوده و يك وعده غذايي با جزئيات جزئي اضافي ارائه داده است – يك قلب يا چهره ي لبخند روي يك كيك، كاپوچينو و تقريبا هر ظرف ديگري كه مي توانيد تصور كنيد. جزئيات كمي باعث مي شود شما لبخند بزنيد و الهام بخش شما براي انجام آن در خانه باشد. هنگامي كه به خانه خود مي آييد، به هيچ وجه نميتوانيد دقيقترين جزئيات را بدست آوريد، و قلب دارچين شما تبديل به يك داروي دارچين مي شود.

دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد

دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد

HocuSpoon يك راه حل ايده آل براي ايجاد جزئيات فوري و حرفه اي و دكوراسيون روي غذا كه محصول نهايي خوب و صاف، ساخته شده از مواد با كيفيت بالا! . با HocuSpoon شما مي توانيد دوستان خود را خيره كنيد و به راحتي با تزئين تقريبا هر غذا از كاپوچينو از طريق سيب زميني و پخت و پز و .. راحتي و آرامش و لبخند را به خانواده تزريق كنيد اين قاسق سحر و جادو شامل عكس هاي خنده دار و جالبي هم هست كه با كمي تلاش در ظروف و نوشيدني ها توجه اشخاص را جلب مي كند: يك لبخند بر روي كيك، يك كشتي قايقراني در پنكيك، يك قلب روي صفحه. ميتوان ار آن براي تمام پودر ادويه جات مي تواند مورد استفاده قرار گيرد.

دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد

شابلون طراحي , خريد شابلون طراحي بر روي دسر و غذا , خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد , خريد دستگاه طراحي , خريد شابلون طراحي , خريد پيمانه طراحي بر روي غذا , خريد دستگاه طراحي شمل بر روي غذا , دستگاه پيمانه طراحي شكل

خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد

درباره دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد بيشتر بدانيم

با استفاده از اين دستگاه بسيار شيك و ساده كه داراي انواع قالبهاي قابل تعويض است كه در طراحي به يك قاشق شبيه هستند اما با سوراخ ها مي توانيد به راحتي به مواد غذايي خود اضافه كنيد و هر نوع غذا را ا قرار دادن پودر مورد علاقه خود يا عصاره دانه ريز شده – قند، پاپريكا، پودر كاري، دارچين – بر روي قاشق و پاشيدن بر روي غذا. آنرا سرگرم كننده تر و يا ويژه تر نماييد هر كس مي تواند به راحتي يك شكلك خنده دار، خرس عروسكي و يا بسياري از تصاوير را از قالب هاي ارائه شده ايجاد كند.اين دستگاه فوق العاده ساده، بايد براي هر آشپزخانه يا فردي كه علاقه مند به داشتن سرگرمي و تنوع است كارايي دارد .

خريد دستگاه پيمانه طراحي

كاربرد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد

استفاده از اين دستگاه بسيار ساده است .HocuSpoon ساخته شده از مواد با دوام بسيار قوي كه براي استفاده درمواد غذايي و ماشين ظرفشويي امن است، يك ظروف آشپزخانه جامد، طولاني مدت كه با بسياري از استانداردهاي ايمني و توليد مطابقت دارد. با استفاده از باطري و موتور كوچكي كه در روي دسته اش قرار دارد براحتي بعد از روشن شدن ايجاد لرزش ميكند و پودري كه داخل پيمانه ريخته شده از سوراخهاي موجود بر روي غذا يا ظرف مورد نظر ريخته و شكل هاي جالبي را براحتي خلق مي كند.

خريد دستگاه طراحي

خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد , خريد دستگاه طراحي , خريد شابلون طراحي , خريد پيمانه طراحي بر روي غذا , خريد دستگاه طراحي

خريد شابلون طراحي

شمل بر روي غذا , دستگاه پيمانه طراحي شكل , شابلون طراحي , خريد شابلون طراحي بر روي دسر و غذا

خريد پيمانه طراحي

راهنماي خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد

براي خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد به قيمت ۳۰۰۰۰ تومان از فروشگاه جانبي بر روي خريد محصول كليك كنيد و يا با ارسال كد پيامكي ۱۹۶۲۳۱۱۲ به سامانه ۱۰۰۰۴۴۱۰ اقدام به خريد پيامكي دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد كنيد.

خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد | قيمت : ۳۰۰۰۰ تومان

خريد

خريد پيامكي دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد | با ارسال كد ۱۹۶۲۳۱۱۲ به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰


برچسب: خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۶:۰۲ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد اينترنتي دستگاه برش زن فويل | خريد لوازم آشپزخانه

خريد اينترنتي دستگاه برش زن فويل | خريد لوازم آشپزخانه

خريد دستگاه برش زن فويل، حتما تاكنون در آشپزخانه براي برش دادن فوبل هاي پلاستيكي به يك دستگاه برش نياز داشته ايد؟ اما مهك اين است كه دستگاه برش مورد استفاده بايد علاوه بر كيفيت خوب و كارايي مناسب از ايمني مناسب نيز برخوردار باشد. بدين منظور ما به شما دستگاه برش زن فويل Cling Film Cutter  را معرفي مي كنيم كه در عين كاركرد مناسب ايمني را نيز در آشپزخانه براي شما مهيا مي كند. براي خريد دستگاه برش زن فويل همين امروز اقدام كنيد و با خريد دستگاه برش زن فويل يك دستگاه برش مناسب با ايمني استاندارد خريداري بكنيد.

دستگاه برش فويل استرچ – Folio

خريد دستگاه برش زن فويل

فيلم كشش و برش فويل

خريد دستگاه برش

مورد نياز در آشپزخانه ما

درباره دستگاه برش زن فويل بيشتر بدانيم

اين دستگاه برش فويل داراي محفظه اي براي نگهداري بهداشتي فويل جهت تماس با مواد غذايي مي باشد ، اين يك محصول زيبايي شناسي و ارگونوميك است كه هر بار طراحي آن را آسان مي كند. برش اسلايد مورد نياز از فويل را با حداكثر ايمني فراهم مي كند. Cling Film Cutter داراي آخرين تكنولوژي ثبت شده است.

ويژگي هاي دستگاه برش زن فويل :

  • ساخته شده از پلاستيك ABS + PC با كيفيت بالا
  • رنگ: صورتي ، سفيد ، نارنجي ، بنفش ، سبز
  • مواد: پلاستيك
  • محصول كاملا پلاستيكي است و تيغه آن بسيار تيز است

دستگاه برش زن فويل

محتويات بسته دستگاه برش زن فويل :

دستگاه برش زن فويل حاوي يك عدد محفظه ذخيره سازي و برش فويل مي باشد كه در بسته بندي براي شما ارسال مي شود. شما با خريد اين دستگاه علاوه بر كارايي مناسب و استفاده بهتر از ايمني آشپزخانه خود نيز مطمئن خواهيد شد.

خريد دستگاه برش

راهنماي خريد دستگاه برش زن فويل

براي خريد دستگاه برش زن فويل به قيمت ۱۲۰۰۰ تومان از فروشگاه جانبي بر روي خريد محصول كليك كنيد و سپس باپر كردن فرم سفارش محصول خريد خود را نهايي كنيد.

خريد

خريد دستگاه برش زن فويل | قيمت : ۱۲۰۰۰ تومان


برچسب: خريد اينترنتي دستگاه برش زن فويل، خريد لوازم آشپزخانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۵۲:۵۹ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد ترازوي ديجيتالي آشپزخانه توت فرنگي | خريد انواع تراوزي ديجيتال آشپزخانه

خريد ترازوي ديجيتالي آشپزخانه توت فرنگي | خريد انواع تراوزي ديجيتال آشپزخانه

ترازوي ديجيتالي آشپزخانه توت فرنگي ، خريد ترازوي ديجيتالي آشپزخانه توت فرنگي | خريد انواع تراوزي ديجيتال آشپزخانه ، با خريد ترازوي آشپزخانه ديجيتال در تهيه انواع غذاها و دسرها مي توانيد مقدار مورد نياز آن ها به دقت وزن كرده وبه مقدار مورد نياز از آن ها استفاده كنيد. با خريد ترازوي ديجيتال آشپزخانه طعم ، مزه و كيفيت آشپرخانه شما دستخوش تغييرات بسياري خواهد بود. ترازوي ديجيتال آشپزخانه توت فرنگي بهترين و شيك ترين مدل ترازوي آشپزخانه براي شما و آشپزخانه شما مي باشد.

خريد ترازوي آشپزخانه

ترازوي ديجيتالي آشپزخانه توت فرنگي

در تهيه انواع غذاها و دسرها ميزان و مقدار مواد اوليه به كار رفته در آنها از اهميت زيادي برخوردار مي باشد به طوري كه ممكن است طعم و كيفيت آشپزي شما را دستخوش تغييرات بسياري كند.براي اين منظور ترازوهاي مختلفي روانه بازار شده است كه در بين اين ترازوها ، ترازوهاي ديجيتالي مناسب ترين مورد براي مصارف خانگي و مخصوصا آشپزي مي باشد. خريد ترازوي ديجيتال آشپزخانه مدل توت فرنگي، بسيار دقيق و كارآمد.

خريد تراوزي ديجيتال

ترازوي آشپزخانه تفال ، بهترين مارك ترازوي ديجيتال آشپزخانه، ترازوي آشپزخانه پارس خزر ، ترازوي آشپزخانه ارزان ، ترازوي آشپزخانه فلر، ترازوي آشپزخانه هميلتون، ترازوي آشپزخانه ، كاربرد ترازوي اشپزخانه

ويژگي هاي ترازوي ديجيتالي آشپزخانه مدل KE-5

  • ظرفيت اندازه گيري : ۵ كيلو گرم
  • دقت اندازه گيري :۱g/0.1oz
  • توانايي اندازه گيري در دو واحد وزن مختلف ۱g/0.1ozL(گرم و اونس)
  • داراي سري شيشه اي جداشونده
  • داراي قابليت Tare
  • تغذيه: ۲ عدد باطري ۱٫۵ ولتي
  • ابعاد ترازو:۱۹*۱۴ سانتي متر
  • وزن تا ۵ كيلوگرم
  • دقت اندازه گيري – ۱ گرم؛
  • سطح كار – ديسك شيشه اي با قطر ۱۵۰ ميليمتر و ضخامت ۴ ميليمتر؛
  • حالت هاي توزين: گرم (گرم)، پوند (lb)، اونس (اونس)؛
  • نشانگر باتري كم
  • صفحه نمايش LCD بزرگ اندازه ۴۶ x 15 ميلي متر؛
  • قدرت – نوع باتري CR2032
  • ابعاد كلي ۱۹۵ × ۱۵۰ × ۴۵ ميلي متر 

خريد ترازوي ديجيتال

ترازوي آشپزخانه تفال ، بهترين مارك ترازوي ديجيتال آشپزخانه، ترازوي آشپزخانه پارس خزر ، ترازوي آشپزخانه ارزان ، ترازوي آشپزخانه فلر، ترازوي آشپزخانه هميلتون، ترازوي آشپزخانه ، كاربرد ترازوي اشپزخانه

خريد ترازوي آشپزخانه ديجيتال

درباره ترازوي ديجيتالي آشپزخانه توت فرنگي بيشتر بدانيم

مقياس آشپزخانه الكترونيكي MS-KE5، كه حداكثر وزن را تا ۵ كيلوگرم با دقت ۱ گرم اندازه گيري مي كند. اين امر فوق العاده مفيد است،. اين اجازه مي دهد تا شما را به دقت تعداد مورد نياز از موارد حتي كوچك را تعيين كنيد. مقياسها همچنين نيازهاي كساني را كه مي خواهند وزن غذاي خود را بررسي كنند، به عنوان مثال به دليل مشكلات بهداشتي، برآورده مي كنند. با توجه به اندازه كوچك آن، مقياس ها براي نگهداري و حمل آسان مي باشند. همچنين مي توانيد بين خودكار و دستي تعويض تعادل را انتخاب كنيد. اين ترازو مجهز به صفحه نمايش بزرگ ال سي دي است. شيشه ضخيم، كه ضخامت آن ۵ ميليمتر نيست، توانايي مقاومت در برابر هرگونه استرس را دارد.داراي يك سطح محكم و راحت براي وزن گيري در مقياس خانگي تا ۵ كيلوگرم ميباشد ، ديسك شيشه اي با قطر ۱۵۰ ميلي متر استفاده مي شود.

خريد ترازو

راهنماي خريد ترازوي ديجيتالي آشپزخانه توت فرنگي

براي ترازوي ديجيتالي آشپزخانه توت فرنگي به قيمت ۲۸۰۰۰ تومان بر روي خريد محصول كليك كرده و بعد از ان فرم سفارش و محصول و ادرس پستي خود را تكميل كنيد سپس خريد خود را نهايي كنيد.

خريد

خريد ترازوي ديجيتالي آشپزخانه توت فرنگي | قيمت : ۲۸۰۰۰ تومان


برچسب: ترازوي آشپزخانه تفال ، بهترين مارك ترازوي ديجيتال آشپزخانه، ترازوي آشپزخانه پارس خزر ، ترازوي آشپزخانه ارزان ، ترازوي آشپزخانه فلر، ترازوي آشپزخانه هميلتون، ترازوي آشپزخانه ، كاربرد ترازوي اشپزخانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۴۸:۱۸ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع: