فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت .

فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت

خريد دستگاه پوست گير باميه | خريد انواع دستگاه پوست كن

خريد دستگاه پوست گير باميه | خريد انواع دستگاه پوست كن

خريد دستگاه پوست گير باميه | با خريد دستگاه پوست گير باميه به راحتي مي توانيد باميه را پوست كنده و ديگر نگران بريدن دستان خود نباشيد. اين دستگاه فوق العاده به راحتي باميه را در مدت زمان خيلي پوست كنده و كار شما را در آشپزخانه خيلي راحت مي كند. شما با خريد دستگاه پوست كير باميه هم در وقت خود صرفه جويي مي كنيد و هم اينكه ديگر نگران بريدن دستان خود نيز نخواهيد بود.

خريد دستگاه پوست گير باميه

درباره دستگاه پوست گير باميه بيشتر بدانيم

پوست گير باميه وسيله اي كاربردي و دستيار كوچك آشپز است.تميز كردن و پوست گيري باميه تبديل به يك كابوس براي خانمها شده از اين رو متاسفانه باعث شده از اين سبزي معجزه انگيز و مفيد براي پخت غذا دوري كنند.با پوست گير باميه شما به راحتي ميتوانيد با صرف وقت كم به سرعت مقدار زيادي باميه را پوست گيري كرده و براي پخت و پز ، ترشي و سالاد خود استفاده كنيد.اندازه ي اين محصول ۱۰cm × ۳۰cm بوده و در كشوهاي آشپزخانه شما فضاي كمي را اشغال ميكند.

خريد دستگاه پوست گير

خريد دستگاه پوست گير باميه | ارزش غذايي باميه

باميه از آن دست خوراكي‌هايي است كه خيلي‌از افراد به علت سختي تميز كردن و پوست كركي آن ترجيح مي‌دهند در مهماني‌هاي خود از آن استفاده نكنند و همچنين پوست كركي آنها اگر گرفته نشود خصوصا براي كودكان و كساني كه براي بار اول اين غذاي مقوي و خوشمزه را ميچشند احساس ناخوشايندي از باميه ايجاد خواهد كرد در حالي كه با استفاده از پوست گير باميه ميتوانيد به راحتي در عرض چند دقيقه پوست آنها را بگيريد و خاطره ي دل انگيزي ازين غذاي خوشمزه براي خانواده ي خود به جا بگذاريد.اگر بدانيد اين خوراكي كوچك چه تاثيراتي بر سلامت بدن، زيبايي پوست و مو مي‌گذارد، مطمئنا آن را جزء برنامه غذايي هفتگي‌تان قرار خواهيد داد!

درباره باميه بدانيم كه ؟ | خريد دستگاه پوست گير باميه

باميه داراي سطح بالايي از ويتامين A، ويتامين C و بسياري از آنتي‌اكسيدان‌ها ديگر است. به همين دليل، گزينه جايگزين موثر و مفيدي براي كاهش چين‌وچروك‌هاي پوستي به شمار مي‌رود، به مقابله با آكنه‌ها و اسكارهاي آكنه كمك مي‌كند و ناراحتي‌هاي پوستي مختلف را كاهش مي‌دهد.برخي از آنتي اكسيدانهاي موجود در باميه براي سلامت چشم مفيد هستند و از پيري چشم جلوگيري ميكنند.همچنين باميه مقوي و خون ساز بوده ،باعث كلسترول زدايي به روش طبيعي شده و انتخاب عالي براي ديابتي هاست. با خريد اين محصول ويژه حتي در تنگناي وقت هم به راحتي و با آرامش به وسيله ي اين دستيار كوچك خود به راحتي غذاها و سالادهايي خوشمزه و مقوي براي خانواده ي خود آماده كنيد

دستگاه پوست گير باميه

راهنماي خريد دستگاه پوست گير باميه

براي خريد دستگاه پوست گير باميه به قيمت ۱۷۰۰۰ تومان از فروشگاه جانبي بر روي خريد محصول كليك كنيد و سپس با پر كردن فرم سفارش محصول خريد خود را نهايي كنيد. همچنين براي خريد پيامكي مي توانيد كد ۱۹۶۲۳۱۰۲ را به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ ارسال كنيد و خريد خود را انجام دهيد.

خريد دستگاه پوست گير باميه | قيمت : ۱۷۰۰۰ تومان

خريد

خريد پيامكي دستگاه پوست گير باميه | ارسال كد ۱۹۶۲۳۱۰۲ را به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰


برچسب: خريد دستگاه پوست گير باميه، خريد انواع دستگاه پوست كن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۸:۳۷ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :