فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت .

فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت

خريد اينترنتي ظرف سرو مسطيلي بامبو

خريد اينترنتي ظرف سرو مسطيلي بامبو

خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو | ظرف سرو ۴ قسمتي بامبو توليد شده از چوب بامبو با طراحي فانتزي چهار خانه جهت سرو و پذيرايي مواد خوراكي مختلف به صورت همزمان طراحي و توليد شده است .عدم نفوذ آب به بدنه و پوسته و تبله شدن آن و همچنين مقاومت بالاي اين مدل چوب در برابر ضربه و شكسته شدن از خصوصيات چوب هاي بامبو مي باشد كه اين روز ها در توليد ظروف و لوازم آشپزخانه بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. اين اردوخوري شيك چوبي در مدل مستطيل طراحي شده است و داراي چهار محفظه براي سرو انواع مواد خوراكي نظير مغزيجات، كره، پنير، شكلات، پاستيل و … مي باشد. اين ظرف چوبي همچنين بسيار سبك و قابل حمل مي باشد و شما مي توانيد از آن در منزل و محيط هاي سرو غذا جهت پذيرايي از ميهمانان خود استفاده نمائيد و آن ها را سورپرايز نمائيد.

ظرف سرو مسطيلي بامبو

درباره خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو بيشتر بدانيم

اين اردو خوري با ظاهر مدرن و جذاب خود مي تواند علاوه بر سرو تنقلات و چاشني ها، در تزيين دكوراسيون آشپزخانه نيز به كار گرفته شود. ظروف چوب بامبو ويژگي هاي منحصر به فرد بسياري دارند كه باعث شده است از آن ها به عنوان ظروفي كاملا سالم و كاربردي ياد شود. به عنوان مثال مقاومت و ماندگاري بالاي اين ظروف كه از گياه سرسخت بامبو نشات گرفته است معمولا مورد توجه بسياري از كاربران قرار مي گيرد و به آن ها اجازه مي دهد با خيالي آسوده از اين ظروف استفاده كنند. يكي ديگر از ويژگي هايي كه ظروف بامبو را به ظروفي منحصر به فرد تبديل كرده است، خاصيت ضد رطوبت بودن آن مي باشد كه در ميان ظروف تهيه شده از چوب گياهان بسيار نادر و مهم است. همچنين وزن سبك اين گونه ظروف مي تواند براي آن دسته از افرادي كه با حمل و نقل ظروف پذيرايي مشكل دارند عاملي تعيين كننده باشد.

خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو

نظر كارشناسان در مورد ظرف سرو مسطيلي بامبو

لازم به ذكر است كه بسياري از كارشناسان ظروف پذيرايي و آشپزخانه چوب بامبو را سالم ترين و بي خطر ترين نوع ظروف جهت سرو و نگهداري مواد غذايي مي دانند. بنابراين شما مي توانيد با آسودگي خاطر مواد خوراكي را در خانه هاي اين اردو خوري نگهداري نماييد. شست و شوي اين اردو خوري چهار خانه چوبي بامبو در ماشين ظرفشويي هرگز توصيه نمي شود، چرا كه قرار گرفتن چنين ظروفي در معرض فشار بسيار قوي آب و شوينده هاي شيميايي مي توانند باعث افت كيفيت و ظاهر بدنه اين ظرف شوند. همچنين برخورد ساير ظروف موجود در ماشين ظرفشويي نظير چاقو ها و چنگال هاي فلزي با اين ظرف مي تواند خراش هايي را روي بدنه آن به وجود آورد. از سوي ديگر شست و شوي اين ظروف با كمي مالش و آب كشيدن ميسر است، لذا توصيه مي شود تا جايي كه امكان دارد شست و شوي اين ظروف به روش دستي صورت گيرد. علاوه بر آن استفاده از اين ظرف در مايكروويو در صورت استفاده از تنظيمات مناسب هيچ مشكلي نخواهد داشت.

خريد ظرف سرو

همه چيز درباره خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو

اين محصول يك ظرف ساده و داراي چهار خانه است كه براي مصارف روزانه و سرو وعده هايي همچون صبحانه و عصرانه طراحي شده است.با توجه به منبع گياهي و عدم بهره گيري از مواد شيميايي براي توليد آن مي توان انتظار داشت ظرفي كاملا سالم و بي خطر باشد. بنابراين اگر شما نيز جزو طرفداران محيط زيست هستيد، به شدت توصيه مي كنيم اين ظرف و به طور كلي تمام ظروف چوب بامبو را به ليست محصولات مورد علاقه خود اضافه كنيد. شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد بامبو يكي از غني ترين منابع طبيعي روي زمين است و به همين دليل محصولات تهيه شده از آن همواره با قيمت بسيار مناسبي عرضه مي شوند. از سوي ديگر ظروف چوب بامبو كوچك ترين خطري براي سلامتي شما ندارند و در كمال تعجب حتي مي توانند تاثيرات مثبتي در محيط زيست بر جاي بگذارند. بنابراين اگر شما جزو آن دسته از افرادي هستيد كه نگران سلامتي خود و ساير اعضاي خانواده مي باشيد، مي توانيد به اين ظرف سرو و ساير ظروف چوبي بامبو روي آوريد. همچنين ظروف پذيرايي و آشپزخانه چوبي بامبو از لحاظ مقاومت و دوام جزو بهترين ها به حساب مي آيند و در صورت استفاده صحيح و رعايت نكات ضروري همواره مي توانيد از آن ها استفاده كنيد و لذت استفاده از ظروفي طبيعي و سالم را تجربه نماييد.

خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو

راهنماي خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو

براي خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو به قيمت ۳۵۰۰۰ تومان از فروشگاه جانبي بر روي خريد محصول كليك كنيد و يا با ارسال ۱۹۶۲۳۱۰۳ به سامانه پيامك گير خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ خريد خود را انجام دهيد.

خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو | قيمت : ۳۵۰۰۰ تومان

خريد

خريد پيامكي ظرف سرو مسطيلي بامبو | با ارسال ۱۹۶۲۳۱۰۳ به سامانه پيامكي شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰


برچسب: خريد اينترنتي ظرف سرو مسطيلي بامبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۳:۱۵ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :