فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت .

فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت

خريد اينترنتي ظرف سرو مسطيلي بامبو

خريد اينترنتي ظرف سرو مسطيلي بامبو

خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو | ظرف سرو ۴ قسمتي بامبو توليد شده از چوب بامبو با طراحي فانتزي چهار خانه جهت سرو و پذيرايي مواد خوراكي مختلف به صورت همزمان طراحي و توليد شده است .عدم نفوذ آب به بدنه و پوسته و تبله شدن آن و همچنين مقاومت بالاي اين مدل چوب در برابر ضربه و شكسته شدن از خصوصيات چوب هاي بامبو مي باشد كه اين روز ها در توليد ظروف و لوازم آشپزخانه بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. اين اردوخوري شيك چوبي در مدل مستطيل طراحي شده است و داراي چهار محفظه براي سرو انواع مواد خوراكي نظير مغزيجات، كره، پنير، شكلات، پاستيل و … مي باشد. اين ظرف چوبي همچنين بسيار سبك و قابل حمل مي باشد و شما مي توانيد از آن در منزل و محيط هاي سرو غذا جهت پذيرايي از ميهمانان خود استفاده نمائيد و آن ها را سورپرايز نمائيد.

ظرف سرو مسطيلي بامبو

درباره خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو بيشتر بدانيم

اين اردو خوري با ظاهر مدرن و جذاب خود مي تواند علاوه بر سرو تنقلات و چاشني ها، در تزيين دكوراسيون آشپزخانه نيز به كار گرفته شود. ظروف چوب بامبو ويژگي هاي منحصر به فرد بسياري دارند كه باعث شده است از آن ها به عنوان ظروفي كاملا سالم و كاربردي ياد شود. به عنوان مثال مقاومت و ماندگاري بالاي اين ظروف كه از گياه سرسخت بامبو نشات گرفته است معمولا مورد توجه بسياري از كاربران قرار مي گيرد و به آن ها اجازه مي دهد با خيالي آسوده از اين ظروف استفاده كنند. يكي ديگر از ويژگي هايي كه ظروف بامبو را به ظروفي منحصر به فرد تبديل كرده است، خاصيت ضد رطوبت بودن آن مي باشد كه در ميان ظروف تهيه شده از چوب گياهان بسيار نادر و مهم است. همچنين وزن سبك اين گونه ظروف مي تواند براي آن دسته از افرادي كه با حمل و نقل ظروف پذيرايي مشكل دارند عاملي تعيين كننده باشد.

خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو

نظر كارشناسان در مورد ظرف سرو مسطيلي بامبو

لازم به ذكر است كه بسياري از كارشناسان ظروف پذيرايي و آشپزخانه چوب بامبو را سالم ترين و بي خطر ترين نوع ظروف جهت سرو و نگهداري مواد غذايي مي دانند. بنابراين شما مي توانيد با آسودگي خاطر مواد خوراكي را در خانه هاي اين اردو خوري نگهداري نماييد. شست و شوي اين اردو خوري چهار خانه چوبي بامبو در ماشين ظرفشويي هرگز توصيه نمي شود، چرا كه قرار گرفتن چنين ظروفي در معرض فشار بسيار قوي آب و شوينده هاي شيميايي مي توانند باعث افت كيفيت و ظاهر بدنه اين ظرف شوند. همچنين برخورد ساير ظروف موجود در ماشين ظرفشويي نظير چاقو ها و چنگال هاي فلزي با اين ظرف مي تواند خراش هايي را روي بدنه آن به وجود آورد. از سوي ديگر شست و شوي اين ظروف با كمي مالش و آب كشيدن ميسر است، لذا توصيه مي شود تا جايي كه امكان دارد شست و شوي اين ظروف به روش دستي صورت گيرد. علاوه بر آن استفاده از اين ظرف در مايكروويو در صورت استفاده از تنظيمات مناسب هيچ مشكلي نخواهد داشت.

خريد ظرف سرو

همه چيز درباره خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو

اين محصول يك ظرف ساده و داراي چهار خانه است كه براي مصارف روزانه و سرو وعده هايي همچون صبحانه و عصرانه طراحي شده است.با توجه به منبع گياهي و عدم بهره گيري از مواد شيميايي براي توليد آن مي توان انتظار داشت ظرفي كاملا سالم و بي خطر باشد. بنابراين اگر شما نيز جزو طرفداران محيط زيست هستيد، به شدت توصيه مي كنيم اين ظرف و به طور كلي تمام ظروف چوب بامبو را به ليست محصولات مورد علاقه خود اضافه كنيد. شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد بامبو يكي از غني ترين منابع طبيعي روي زمين است و به همين دليل محصولات تهيه شده از آن همواره با قيمت بسيار مناسبي عرضه مي شوند. از سوي ديگر ظروف چوب بامبو كوچك ترين خطري براي سلامتي شما ندارند و در كمال تعجب حتي مي توانند تاثيرات مثبتي در محيط زيست بر جاي بگذارند. بنابراين اگر شما جزو آن دسته از افرادي هستيد كه نگران سلامتي خود و ساير اعضاي خانواده مي باشيد، مي توانيد به اين ظرف سرو و ساير ظروف چوبي بامبو روي آوريد. همچنين ظروف پذيرايي و آشپزخانه چوبي بامبو از لحاظ مقاومت و دوام جزو بهترين ها به حساب مي آيند و در صورت استفاده صحيح و رعايت نكات ضروري همواره مي توانيد از آن ها استفاده كنيد و لذت استفاده از ظروفي طبيعي و سالم را تجربه نماييد.

خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو

راهنماي خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو

براي خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو به قيمت ۳۵۰۰۰ تومان از فروشگاه جانبي بر روي خريد محصول كليك كنيد و يا با ارسال ۱۹۶۲۳۱۰۳ به سامانه پيامك گير خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ خريد خود را انجام دهيد.

خريد ظرف سرو مسطيلي بامبو | قيمت : ۳۵۰۰۰ تومان

خريد

خريد پيامكي ظرف سرو مسطيلي بامبو | با ارسال ۱۹۶۲۳۱۰۳ به سامانه پيامكي شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰


برچسب: خريد اينترنتي ظرف سرو مسطيلي بامبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۳:۱۵ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد اينترنتي ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook

خريد اينترنتي ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook

خريد ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook , شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه با اينكه تمام رسپي و دستور يك غذا را درست انجام داده‌ايد اما نتيجه آن چيزي نبوده كه مي‌خواستيد؛ در هنرآشپزي فقط تركيب مواد مهم نيست و اندازه‌ گيري دقيق آن‌ها هم اهميت زيادي دارد. پيمانه‌هاي اندازه گيري از وسايل پركاربردي هستند كه براي اندازه گيري مواد اوليه شيريني‌پزي و آشپزي يكي از ضروريات به شمار مي‌روند.

ست پيمانه ي 4 عددي sunlook

درباره خريد ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook بيشتر بدانبم!

ست پيمانه اندازه گيري ۴ عددي لوكس داراي چهار سايز مي باشد . براي ساخت اين ست از مواد پلاستيكي مرغوب و با كيفيت استفاده شده تا در هنگام تماس با مواد گرم و در حين كار توليد مواد سمي نكند. استفاده از پيمانه ها و قاشق هاي اندازه گيري دقيق يكي از اصولي ترين و اساسي ترين شروط موفقيت در هنر شيريني پزي و آشپزي است.همه اندازه هاي داده شده در دستور هاي آشپزي اگر با وسايل استاندارد سنجيده شوند نتيجه كار بسيار رضايت بخش خواهد بود.

ست پيمانه ي

ويژگي هاي ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook:

داراي دوام بالا

تميز كاري آسان

داراي ۴ سايز مختلف اندازه گيري

قابليت قرار گرفتن پيمانه ها داخل هم براي اشغال فضاي كم تر

شست و شوي آسان

داراي رنگ بندي شاد و جذاب

خريد ست آشپزخانه

خريد ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook , خريد ست پيمانه آشپزخانه , اندازه گيري با پيمانه , خريد ست آشپزخانه , خريد ست اندازه گيري آشپزخانه , خريد ست فانتزي آشپزخانه , ست فانتزي , ست آشپزخانه , ست اندازه گيري

ست پيمانه ي 4 عددي sunlook

راهنماي خريد ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook

براي خريد ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook از فروشگاه جانبي به قيمت ۱۰۰۰۰ تومان بر روي خريد محصول در زير كليك كنيد . همچنين براي خريد راحت مي توانيد شماره ۱۹۶۲۳۱۰۶ را به سامانه پيامكي به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ ارسال كنيد.

خريد ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook | قيمت : ۱۰۰۰۰ تومان

خريد

خريد پيامكي ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook | با ارسال شماره ۱۹۶۲۳۱۰۶ را به سامانه پيامكي به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰


برچسب: خريد اينترنتي ست پيمانه ي ۴ عددي sunlook،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۰:۵۵ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد اينترنتي ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم

خريد اينترنتي ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم

خريد ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم | فرچه برقي , فرچه برقي فرش , فرچه شارژي , فرچه صنعتي , فرچه برقي كفش , فرچه اصلاح , فرچه آرايشي , قيمت فرچه شست و شو , ست فرچه هاي شستشو با طرح فانتزي آقا و بانو در جهت تسهيل شستشوي ظروف شما و تميزي و زيبايي آشپزخانه ي شما طراحي شده است و گزينه عالي براي قرار دادن در وسايل جهيزيه ي نوعروسان است. با اين وسيله ديگر ميتوانيد بدون نياز به بحث و گفتگو با شريك زندگيتان به طور مسالمت آميز و دوستانه شستن ظرف ها را با يكديگر سهيم شويد.با طراحي زيبا و دوست داشتني اين فرچه ها علاوه بر شستن تميز و آسان ظروف ميتوانيد اوقات خوشي از كنار هم بودن ايجاد كرده و از كار كردن دونفره لذت ببريد.

خريد فرچه شست و شو

فرچه برقي , فرچه برقي فرش , فرچه شارژي , فرچه صنعتي , فرچه برقي كفش , فرچه اصلاح , فرچه آرايشي , قيمت فرچه شست و شو

خريد فرچه

طراحي متفاوت ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم

طراحي متفاوت اين دو فرچه ي ميكرو فايبر به دليل كاربرد متفاوت اين دوست.يكي از فرچه ها كه داراي موهاي سفت تر و برآمده ميباشد به منظور زدودن مواد غذايي چسبيده به ظروف و همينطور سابيدن قسمتهاي خارجي تابه ها و قابلمه ها ميباشد و فرچه ي ديگر داراي جنسي خاص از ميكروفايبر براي تميز كردن ملايم و بدون نياز بيشتر به فشار ميباشد.

ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم

درباره ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم بيشتر بدانيم

اين فرچه ها را داراي پايه ي نگهدارنده ي خود براي گذاشتن فرچه ها سر جاي خود پس از اتمام شستشو ميباشند.همينطور داراي استند ويژه براي نگهداري اسكاچ ميباشند. فرچه برقي , فرچه برقي فرش , فرچه شارژي , فرچه صنعتي , فرچه برقي كفش , فرچه اصلاح , فرچه آرايشي , قيمت فرچه شست و شو , ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم خيلي شيك و زيبا بوده و بهترين وسيله براي شست و شو مي باشند.

ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم

ويژگي هاي كلي خريد ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم

داراي دو فرچه با دو كارايي متفاوت

ساخته شده از مواد پلاستيكي عالي و با دوام

جنس فرچه ها از مواد ميكروفايبر ضد خش

داراي پايه ي نگهدارنده ي

داراي استند مخصوص براي اسكاچ

صرفه جويي در فضا

دادن ظاهري زيبا تميز و مرتب به آشپزخانه

خريد فرچه شست و شو

راهنماي خريد ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم

براي خريد ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم از فروشگاه اينترنتي جانبي به قيمت ۱۸۰۰۰ تومان بر روي خريد محصول كليك كنيد و يا با ارسال كد ۱۹۶۲۳۱۱۰ به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ خريد خود را انجام دهيد.

خريد ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم | قيمت : ۱۸۰۰۰ تومان

خريد

خريد پيامكي ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم | با ارسال كد ۱۹۶۲۳۱۱۰ به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰


برچسب: خريد اينترنتي ست فرچه هاي شستشو طرح آقا و خانم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۸:۲۴ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد

خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد

خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد ،  آيا شما هميشه مي خواستيد دكوراسيون با كيفيت بالا را به غذا اضافه كنيد، اما متوجه شديد كه شما تخصص يا وسايل مورد نياز براي انجام يك كار خوب نداريد؟ هر كس در يك كافي شاپ يا رستوران بوده و يك وعده غذايي با جزئيات جزئي اضافي ارائه داده است – يك قلب يا چهره ي لبخند روي يك كيك، كاپوچينو و تقريبا هر ظرف ديگري كه مي توانيد تصور كنيد. جزئيات كمي باعث مي شود شما لبخند بزنيد و الهام بخش شما براي انجام آن در خانه باشد. هنگامي كه به خانه خود مي آييد، به هيچ وجه نميتوانيد دقيقترين جزئيات را بدست آوريد، و قلب دارچين شما تبديل به يك داروي دارچين مي شود.

دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد

دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد

HocuSpoon يك راه حل ايده آل براي ايجاد جزئيات فوري و حرفه اي و دكوراسيون روي غذا كه محصول نهايي خوب و صاف، ساخته شده از مواد با كيفيت بالا! . با HocuSpoon شما مي توانيد دوستان خود را خيره كنيد و به راحتي با تزئين تقريبا هر غذا از كاپوچينو از طريق سيب زميني و پخت و پز و .. راحتي و آرامش و لبخند را به خانواده تزريق كنيد اين قاسق سحر و جادو شامل عكس هاي خنده دار و جالبي هم هست كه با كمي تلاش در ظروف و نوشيدني ها توجه اشخاص را جلب مي كند: يك لبخند بر روي كيك، يك كشتي قايقراني در پنكيك، يك قلب روي صفحه. ميتوان ار آن براي تمام پودر ادويه جات مي تواند مورد استفاده قرار گيرد.

دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد

شابلون طراحي , خريد شابلون طراحي بر روي دسر و غذا , خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد , خريد دستگاه طراحي , خريد شابلون طراحي , خريد پيمانه طراحي بر روي غذا , خريد دستگاه طراحي شمل بر روي غذا , دستگاه پيمانه طراحي شكل

خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد

درباره دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد بيشتر بدانيم

با استفاده از اين دستگاه بسيار شيك و ساده كه داراي انواع قالبهاي قابل تعويض است كه در طراحي به يك قاشق شبيه هستند اما با سوراخ ها مي توانيد به راحتي به مواد غذايي خود اضافه كنيد و هر نوع غذا را ا قرار دادن پودر مورد علاقه خود يا عصاره دانه ريز شده – قند، پاپريكا، پودر كاري، دارچين – بر روي قاشق و پاشيدن بر روي غذا. آنرا سرگرم كننده تر و يا ويژه تر نماييد هر كس مي تواند به راحتي يك شكلك خنده دار، خرس عروسكي و يا بسياري از تصاوير را از قالب هاي ارائه شده ايجاد كند.اين دستگاه فوق العاده ساده، بايد براي هر آشپزخانه يا فردي كه علاقه مند به داشتن سرگرمي و تنوع است كارايي دارد .

خريد دستگاه پيمانه طراحي

كاربرد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد

استفاده از اين دستگاه بسيار ساده است .HocuSpoon ساخته شده از مواد با دوام بسيار قوي كه براي استفاده درمواد غذايي و ماشين ظرفشويي امن است، يك ظروف آشپزخانه جامد، طولاني مدت كه با بسياري از استانداردهاي ايمني و توليد مطابقت دارد. با استفاده از باطري و موتور كوچكي كه در روي دسته اش قرار دارد براحتي بعد از روشن شدن ايجاد لرزش ميكند و پودري كه داخل پيمانه ريخته شده از سوراخهاي موجود بر روي غذا يا ظرف مورد نظر ريخته و شكل هاي جالبي را براحتي خلق مي كند.

خريد دستگاه طراحي

خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد , خريد دستگاه طراحي , خريد شابلون طراحي , خريد پيمانه طراحي بر روي غذا , خريد دستگاه طراحي

خريد شابلون طراحي

شمل بر روي غذا , دستگاه پيمانه طراحي شكل , شابلون طراحي , خريد شابلون طراحي بر روي دسر و غذا

خريد پيمانه طراحي

راهنماي خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد

براي خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد به قيمت ۳۰۰۰۰ تومان از فروشگاه جانبي بر روي خريد محصول كليك كنيد و يا با ارسال كد پيامكي ۱۹۶۲۳۱۱۲ به سامانه ۱۰۰۰۴۴۱۰ اقدام به خريد پيامكي دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد كنيد.

خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد | قيمت : ۳۰۰۰۰ تومان

خريد

خريد پيامكي دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد | با ارسال كد ۱۹۶۲۳۱۱۲ به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰


برچسب: خريد دستگاه پيمانه طراحي و شابلون جديد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۶:۰۲ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد اينترنتي دستگاه برش زن فويل | خريد لوازم آشپزخانه

خريد اينترنتي دستگاه برش زن فويل | خريد لوازم آشپزخانه

خريد دستگاه برش زن فويل، حتما تاكنون در آشپزخانه براي برش دادن فوبل هاي پلاستيكي به يك دستگاه برش نياز داشته ايد؟ اما مهك اين است كه دستگاه برش مورد استفاده بايد علاوه بر كيفيت خوب و كارايي مناسب از ايمني مناسب نيز برخوردار باشد. بدين منظور ما به شما دستگاه برش زن فويل Cling Film Cutter  را معرفي مي كنيم كه در عين كاركرد مناسب ايمني را نيز در آشپزخانه براي شما مهيا مي كند. براي خريد دستگاه برش زن فويل همين امروز اقدام كنيد و با خريد دستگاه برش زن فويل يك دستگاه برش مناسب با ايمني استاندارد خريداري بكنيد.

دستگاه برش فويل استرچ – Folio

خريد دستگاه برش زن فويل

فيلم كشش و برش فويل

خريد دستگاه برش

مورد نياز در آشپزخانه ما

درباره دستگاه برش زن فويل بيشتر بدانيم

اين دستگاه برش فويل داراي محفظه اي براي نگهداري بهداشتي فويل جهت تماس با مواد غذايي مي باشد ، اين يك محصول زيبايي شناسي و ارگونوميك است كه هر بار طراحي آن را آسان مي كند. برش اسلايد مورد نياز از فويل را با حداكثر ايمني فراهم مي كند. Cling Film Cutter داراي آخرين تكنولوژي ثبت شده است.

ويژگي هاي دستگاه برش زن فويل :

  • ساخته شده از پلاستيك ABS + PC با كيفيت بالا
  • رنگ: صورتي ، سفيد ، نارنجي ، بنفش ، سبز
  • مواد: پلاستيك
  • محصول كاملا پلاستيكي است و تيغه آن بسيار تيز است

دستگاه برش زن فويل

محتويات بسته دستگاه برش زن فويل :

دستگاه برش زن فويل حاوي يك عدد محفظه ذخيره سازي و برش فويل مي باشد كه در بسته بندي براي شما ارسال مي شود. شما با خريد اين دستگاه علاوه بر كارايي مناسب و استفاده بهتر از ايمني آشپزخانه خود نيز مطمئن خواهيد شد.

خريد دستگاه برش

راهنماي خريد دستگاه برش زن فويل

براي خريد دستگاه برش زن فويل به قيمت ۱۲۰۰۰ تومان از فروشگاه جانبي بر روي خريد محصول كليك كنيد و سپس باپر كردن فرم سفارش محصول خريد خود را نهايي كنيد.

خريد

خريد دستگاه برش زن فويل | قيمت : ۱۲۰۰۰ تومان


برچسب: خريد اينترنتي دستگاه برش زن فويل، خريد لوازم آشپزخانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۵۲:۵۹ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد گلدان آكواريومي ديواري

گلدان آكواريوم ديواري | خريد گلدان آكواريوم ديواري | خريد بهترين گلدان فانتزي و دكوري

خريد گلدان آكواريوم ديواري | خريد بهترين گلدان فانتزي و دكوري ، لوازم دكوري مثل گلدان فانتزي و دكوري در يك خانه از اهميت به سزايي برخوردار است مخصوصا براي خانم هاي ايراني كه خيلي به دكوراسيون خانه خود اهمين مي دهند . شما نيز با خريد گلدان آكواريوم ديواري علاوه بر اين كه يك گلدان فانتزي زيبا خواهيد داشت، يك آكواريوم مينياتوري كه از آب تصفيه شده گلدان استفاده مي كند خواهيد داشت كه مي توانيد بر روي ديوار نصب كنيد و يا بر روي ميزتان بگذاريد و از ديدن آن لذت ببريد.

خريد گلدان فانتزي

خريد گلدان بزرگ , خريد گلدان سراميكي , خريد گلدان دكوري , خريد گلدان ديواري , فروش اينترنتي گلدان سراميكي , قيمت انواع گلدان سراميكي , مركز فروش گلدان در تهران , خريد گلدان فانتزي ، خريد گلدان آكواريومي، خريد گلدان فانتزي آكواريومي ، خريد آكواريوم دكوري ، خريد آكواريوم طرح گلدان، خريد آكواريوم مينياتوري

خريد اينترنتي گلدان آكواريومي ديواري فانتزي دكوري

گلدان فانتزي آكواريومي يك ايده جالب است كه ايده جالب هم هميشه زيبايي خود را دارد. اين گلدان با طراحي زيبا كه دارد داراي دو ويژگي مهم مي باشد.

  • طرحي زيبا براي خانه كه با استفاده از آب گلدان تنگ ماهي پر ميشه
  • اين گلدان آكواريوم يه طرح ايده ال براي استفاده از آب براي گلدان و استفاده بهينه تر اينه كه اب تصفيه ميشه و وارد آكواريوم ميشه

خريد گلدان ديواري

درباره گلدان آكواريومي ديواري بيشتر بدانيم

ظرفي متشكل از گلدان و آكواريوم ، مناسب براي تزئين و دكور منزل ، زيبايي در منزل امر مهمي به حساب مي آيد و خانم هاي خانه دار تلاش خود را براي هرچه بهتر نمايان كردن آن چندين برابر مي كنند.زيبايي در منزل را با وسايل گوناگوني مي توان انجام داد.دكور منزل يكي از ويژگي هاي منزل به حساب مي آيد كه روزانه با آن سروكار داريم.خانم هاي ايراني براي زيبا كردن منزل از اقلام گوناگوني مانند مجسمه ، ظروف و … استفاده مي كنند.گل هم يكي از وسايلي است كه به منزل جلوه اي خاص مي دهد.ارتباط با طبيعت و لذت بردن از آن راهي ساده اما مهم است كه باعث كسب آرامش و لطافت روح و روان انسان مي شود.

خريد گلدان

اثرات مفيد داشتن گل در خانه | خريد گلدان آكواريومي ديواري

داشتن گل در منزل و يا محل كار بيش از هرچيزي شادي و طراوت به ما هديه مي دهد.دانشمندان به اين نتيجه رسيده اند كه داشتن گل و نگاه كردن به آن باعث برانگيخته شدن احساس شادي ، آرامش ، مثبت انديشي و دوري از غم و اندوه مي شود.گل ها مظهر پاكي هستند و فطرت انسان را به سمت خوبي مي كشانند و روح را صيقل و فكر را باز مي كنند و موجب تلطيف روح مي شوند.براي نگهداري گل در منزل يا محل كار نياز به ظروفي خاص مي باشد.ظروفي كه خود باعث زيبايي باشد.با اين محصول زيبا علاوه بر نگهداري گل در آن مي توانيد ماهي هم قرار دهيد.گلداني كه زيبايي منزل را دوچندان مي كند.نام اين محصول زيبا و كاربردي گلدان آكواريوم ديواري مي باشد.همان طور كه از نامش پيداست هم گلدان است و هم آكواريوم.

خريد گلدان آكواريومي

خريد آكواريوم دكوري ، خريد آكواريوم طرح گلدان، خريد آكواريوم مينياتوري ، خريد گلدان بزرگ , خريد گلدان سراميكي , خريد گلدان دكوري , خريد گلدان ديواري , فروش اينترنتي گلدان سراميكي , قيمت انواع گلدان سراميكي , مركز فروش گلدان در تهران , خريد گلدان فانتزي ، خريد گلدان آكواريومي، خريد گلدان فانتزي آكواريومي

ساختار گلدان آكواريومي ديواري | خريد گلدان فانتزي

اين گلدان از دو قسمت مجزا تشكيل شده است.اين گلدان علاوه بر اينكه بر روي ديوار نصب مي شود ، مي توانيد آن را بر روي ميز و يا گوشه اي از منزل يا محل كار بر روي زمين قرار دهيد.در قسمت گلدان يك ظرف قرار مي گيرد كه خاك يا كود را داخل آن قرار مي دهيد و گل را داخل آن جاي مي دهيد و هنگام شست و شوي گلدان آكواريوم ظرف گل را از داخل محفظه جدا مي كنيد و به راحتي آن را شست و شو مي دهيد.گلدان و آكواريوم با چسب مخصوص صنعتي به صفحه پشتي چسبيده است و تحت هيچ شرايطي از آن جدا نمي شود. توجه داشته باشيد قبل از استفاده از اين گلدان آكواريوم آن را با مايع شست و شو دهيد.

خريد گلدان آكواريومي ديواري

راهنماي خريد گلدان آكواريوم ديواري

براي خريد گلدان آكواريومي ديواري به قيمت ۶۵۰۰۰ تومان از فروشگاه جانبي بر روي خريد محصول كليك كرده و سپس فرم سفارش محصول را پر كنيد.

خريد

خريد گلدان آكواريومي ديواري | قيمت ۶۵۰۰۰ تومان


برچسب: خريد گلدان آكواريومي ديواري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۱۹:۰۸ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد اينترنتي كتري برقي استيل سريع

خريد اينترنتي كتري برقي استيل سريع

خريد كتري برقي استيل سريع _ كتري برقي استيل يكي از ضروري ترين لوازم آشپزخانه مي باشد. اما مهم اين است كه كتري برقي بايد چه ويژگي هايي داشتهباشد تا آن را براي خريد ايده آل كند. كتري برقي استيل عرضه شده در اين سايت داراي حجم آب ۱٫۸ ليتري بوده كه گنجايش مناسبي براي يك خانواده ايراني مي باشد. كيفيت عالي و ضد زنگ اين كتري آن را براي خريد ايده آل ساخته است. همچنين سرعت گرم شدن فوق العاده اين كتري يعني در عرض ۴ دقيقه كتري آب شما به جوش مياد و بعد از آن مي توانيد يك چاي خوب و خوشرنگ درست كرده و ميل كنيد. همچنين جنس اين كتري برقي از استيل بوده و خيلي سبك مي باشد.

خريد كتري

حجم ۱.۸ ليتر

كيفيت عالي و ضد زنگ

سرعت گرم شدن: ۴ دقيقه

جنس: فولاد ضد زنگ

استيل: كتري الكتريكي

سبك

خاموش شدن اتوماتيك در صورت اتمام آب كتري

مدل نيمكره

درباره كتري برقي استيل بيشتر بداينم؟

حتما تا به حال چندينبار كتري را سوزانده ايد بله وقتي آب كتري تمام مي شود جداره فلزي كتري خيلي داغ شده و منجر به سوختن المنت هاي آن مي شود. ولي ديگر نگران نباشيد چون با تمام شدن آب كتري استيل به صورت اتوماتيك كتري خاموش مي شود. مدل زيباي اين كتري كه به صورت يك طرح نيكره مي باشد زيبايي آن را دوچندان  كرده و مدل جمع و جور و زيبا به آن مي دهد. كتري برقي تورمالين براق و شيك بوده و اندازه نفيس عرضه شده كه در آشپزخانه هاي كوچك باعث صرفه جويي در فضاي آشپزخانه مي شود. استفاده از اين كتري راحت و سيع بوده و داراي قابليت چرخش ۳۶۰ درجه اي مي باشد. صبر كنيد اين كتري داراي طراحي تقسيم شده و ساخته شده از فيلتر بهداشتي مي باشد. يك نكته مهم ديگر اين كه استفاده از اين كتري خيلي آسان و راحت مي باشد كه آن ا براي استفاده مناسب مي سازد. با خريد و استفاده از اين كتري تضمين سلامتي و ايمني خود را بكنيد.

خريد كتري نسوز

كتري برقي ارزان قيمت , كتري برقي مسافرتي , كتري و قوري برقي , كتري برقي فيليپس , كتري برقي كوچك , كتري برقي مسافرتي كوچك , كتري برقي نيم ليتري , كتري برقي چيني

مهمترين ويژگي كتري برقي تورمالين

سه روش سيستم ايمني برق در اين كتري مهمترين ويژگي كتري برقي استيل يا همان كتري برقي تورمالين مي باشد  كه عبارتند از :

  1. قطع خودكار قدرت پس از اتمام آب كتري 
  2. قطع قدرت پس جوشيدن آب و يا در صورتي آب درك تري نباشد و كتري خشك باشد.
  3. قطع خودكار برقي براي جلوگيري از حرارت بيش از حد

خريد كتري ارزان
كتري برقي ۱٫۸L كتري برقي تورمالين

جمع و جور و زيبا

براق، شيك

اندازه نفيس

صرفه جويي در فضا

راحت و سريع

قابليت چرخش ۳۶۰ درجه،

داراي طراحي تقسيم شده

ساخته شده از فيلتر بهداشتي

آسان براي استفاده.

تضمين سلامت و ايمني

قيمت اين محصول ۴۸۰۰۰ تومان

انواع كتري برقي

خريد كتري برقي استيل تورمالين

براي خريد كتري برقي استيل تورمالين از فروشگاه جانبي به قيمت ۴۸۰۰۰ تومان بر روي خريد محصول كليك كنيد و سپس فرم سفارش محصول را پر كرده و خريد خود را نهايي كنيد.

خريد كتري برقي استيل تورمالين | قيمت ۴۸۰۰۰ تومان

خريد

كتري برقي ارزان قيمت , كتري برقي مسافرتي , كتري و قوري برقي , كتري برقي فيليپس , كتري برقي كوچك , كتري برقي مسافرتي كوچك , كتري برقي نيم ليتري , كتري برقي چيني


برچسب: كتري برقي ارزان قيمت، كتري برقي مسافرتي، كتري و قوري برقي، كتري برقي فيليپس، كتري برقي كوچك، كتري برقي مسافرتي كوچك، كتري برقي نيم ليتري، كتري برقي چيني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۱۴:۲۳ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد برس برقي دو كاره حرفه اي يوميت Umate

خريد برس برقي دو كاره حرفه اي يوميت Umate

خريد برس برقي دو كاره حرفه اي يوميت Umate  – برس دو كاره حرفه اي يوميت Umate  با ۱۱۰۰ وات قدرت خشك كردن و داراي حالت هاي نيمه خشك، ملايم و صاف كه استفاده از اين برس برقي محبوب را بسيار آسان و ساده كرده است. با خريد اين برس برقي شما مي توانيد حرارت دستگاه را تنظيم كنيد و همچنين از تنظيمات خنك كننده دستگاه نيز در شرايط نياز استفاده كنيد. با خريد برس برقي يوميت به راحتي مي توانيد با تكنولوژي يوني موهاي خود را انعطاف پذير نموده و براق كنيد. براي خريد برس برقي دو كاره حرفه اي و محبوب يوميت همين امروز اقدام كنيد.

خريد برس برقي

برس برقي دو كاره حرفه اي يوميت Umate

۱۱۰۰ وات نيرو براي خشك كردن موها

داراي حالت هاي نيمه خشك، ملايم و صاف

قيمت برس برقي

داراي تنظيمات حرارت و تنظيمات خنك كننده

داراي قابليت براق كننده و انعطاف پذير كردن موها با تكنولوژي يوني

درباره برس برقي دوكاره حرفه اي يوميت بيشتر بدانيم

با برس برقي دو كاره حرفه اي يوميت و خريد اين محصول بي نظير با لمس يك دكمه به شما موهاي ابريشمي فوق العاده صاف مي دهد. طراحي منحصر به فرد تركيبي از جريان هواي قدرتمند خشك كن با بهره وري صاف كنندگي در يك ابزار را به شما ارائه مي دهد .

بهترين مارك برس برقي

خريد برس برقي دوكاره حرفه اي يويمت

برس برقي دوكاره حرفه اي يوميت ايده آل براي حالت دادن آسان عقب موها را با تكنولوژي جديد يوني. اين محصول شگفت انگيز، فوق العاده سبك وزن است و كمك مي كند تا از موهاي خود در برابر آسيب حفاظت نماييد.

قيمت برس برقي

تكنولوژي به كار رفته در برس برقي يوميت

با تكنولوژي تهويه يوني ، اندازه مولكول هاي آب را براي خشك شدن سريع تر كاهش مي دهد و باعث مي شود كه حالت استاتيك و داغ شدن را كاهش دهد و باعث افزايش درخشش موهاي صاف ابريشمي شود.

انواع برس برقي

نحوه استفاده از برس برقي دوكاره حرفه اي يوميت

برس برقي حرفه اي دوكاره يوميت داراي سيم آزاد و داراي حركت آسان مي باشد.  براي روشن كردن برس برقي دو كاره حرفه اي يوميت، انگشتان دست خود را در اطراف شماره گيري كنترل درجه حرارت قرار دهيد و در جهت عقربه هاي ساعت بر روي تنظيم مورد نظر بچرخانيد.

خريد برس برقي يوميت

خريد برس برقي دو كاره حرفه اي يوميت Umate , خريد برس برقي , خريد برس حرارتي , قيمت برس برقي , انواع برس برقي, بهترين نوع برس برقي , برس برقي , برس ارزان

راهنماي خريد برس برقي دو كاره حرفه اي يوميت Umate

براي خريد برس برقي دوكاره حرفه اي يوميت به قيمت ۹۵۰۰۰ تومان بر روي خريد محصول كليك كرده و سپس فرم سفارش محصول را پر كنيد و خريد خود را نهايي كنيد. براي خريد پيامكي برس برقي حرفه اي يوميت كافيست كد ۱۹۶۲۳۰۵۴ را به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ ارسال كنيد و خريد خود را انجام دهيد.

خريد برس برقي دو كاره حرفه اي يوميت Umate | قيمت : ۹۵۰۰۰ تومان

خريد

خريد پيامكي برس برقي دو كاره حرفه اي يوميت Umate | ارسال كد ۱۹۶۲۳۰۵۴ را به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰


برچسب: خريد برس برقي دو كاره حرفه اي يوميت Umate،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۰۱:۱۸ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

پشتي طبي باراد | خريد اينترنتي پشتي طبي اكسيژن باراد

پشتي طبي باراد | خريد اينترنتي پشتي طبي اكسيژن باراد

پشتي طبي باراد | خريد اينترنتي پشتي طبي اكسيژن باراد | پشتي طبي يكي از بهترين لوازم ارگونوميك براي سلامتي مي باشد. شما با خريد پشتي طبي مانع از گردن درد ها و كمر درد ها خواهيد شد. بسياري از اوقات مدت ها پشت ميز كامپيوتر مي نشينيم و يا براي مدت هاي طولاني رانندگي مي كنيم كه در اين صورت عضلات ناحيه گردن و كمر خسته شده و با فشاري كه بر ستون فقرات در ناحيه كمر و گردن مي اورد موجب درد هاي مزمن مي شود كه به مرور زمان بر شدت آن ها افزوده مي شود و واقعا خطرناك مي شوند و سلامتي شما را به خطر مي اندازند. پس براي جلوگيري از بوجود اومدن بيماري هاي خطرناك استفاده اصولي و مناسب از پشتي طبي بهترين گزينه مي باشد.

خريد پشتي طبي باراد

خريد پشتي طبي اكسيژن | فروشگاه پشتي طبي باراد

خريد پشتي طبي اكسيژن يكي از جديدترين محصولات پشتي طبي باراد مي باشد كه كيفيت عالي دارد براي خريد پشتي طبي باراد توضيحات كامل را بخوانيد و روي خريد كليك كرده و فرم سفارش را پر بفرماييد اين پشتي طبي با پر كردن فضاي خالي در قسمت گودي كمر باعث مي شود تا ستون فقرات در بهترين وضعيت خود قرار بگيرد و از مشكلات مهي مثل كمردرد، فتق ديسك كمر، قوزپشتي و … جلوگيري كند.​نشستن هاي نادرست و طولاني مدت روي صندلي محل كار يا صندلي ماشين و …

بهترين پشتي طبي

درباره پشتي طبي باراد بيشتر بدانيم

پشتي طبي باراد در يك نگاه | اگر شما هم ساعت ها بر روي صندلي مي نشيند و از كمردرد رنج مي بريد و به دنبال راهي براي رفع اين مشكل هست چاره كار شما محصولي است بنام پشتي طبي باراد, پشتي طبي باراد بهترين محصول براي كساني است كه ساعت ها بر روي صندلي مي نشيند براي اينكه بدانيد كدام نوع پشتي طبي را مي خواهيد اول از همه به قيمت توجه مي كنيد كه واقعا درست است. چون بايد محصولي به عنوان پشتي طبي عرضه بشود كه مردم قدرت خريد آن را داشته باشند.

انواع پشتي طبي

براي مثال بايد پشتي طبي عرضه بشود كه چه دارا و چه ندار بتوانند از ان استفاده كنند تا بتوان سلامتي جامعه را تضمين كرد. ما در اين بخش و در سايت خريد پشتي كمري طبي اداري باراد توصيه مي كنيم براي آگاهي از قيمت ها تمامي محصولات سايت را به خوبي مرور كنيد و مطالعه نماييدو قيمت ها را هم نيز بسنجيد. تا بتوانيد بهترين پشتي كمري طبي اداري را سفارش دهيد. پشتي طبي باراددلايل استفاده از پشتي طبي بارادامروزه با پيشرفت تكنولوژي، استفاده از وسايلي مانند كامپيوتر ،لپ تاپ ، تبلت و … بسيار همگير شده و بيشتر افراد جامعه با اين وسايل سرو كار دارند.

خريد پشتي طبي باراد

متاسفانه به دليل استفاده زياد و نداشتن امكانات مناسب براي استفاده صحيح از اين وسايل باعث شده تا اكثر مردم جامعه بخصوص افراد شاغل دچار انواع بيماري هاي عضلاني و اسكلتي شوند. اندازه هاي مختلف ميز ها و صندلي ها و همچنين تفاوت آناتومي هر شخص با يكديگر باعث شده تا بيشتر افراد در وضعيت ناصحيح از اين وسايل استفاده كنند.

قيمت پشتي طبي باراد مدل اكسيژن

پشتي طبي باراد مدل اكسيژن براي اين اشخاص خيلي خوبه و پيشنهاد ميكتم حتما بخريد قيمت پشتي طبي باراد مدل اكسيژن فقط ۹۹ هزار تومان مي باشد شما با هزينه كردن ۹۹ هزار تومان يه عمر مشكل كمردرد نخواهيد داشت حالا زندگي و سلامتي شما ۹۹ هزار تومان ارزش نداره ؟ مخصوصا رانندگان ماشين هاي باري كه ساعت هاي پشت فرمان رانندگي ميكنند تقريبا ميشه گفت همه شون از مشكل كمردرد رنج مي برند در حالي كه اگر محصولي بنام پشتي طبي باراد را بر روي صندلي قرار بدهند و سپس تكيه بدهند هيچ وقت دچار كمردرد نخواهند شد.پشتي كمري طبي اداري انواع مختلف و قيمت هاي مختلفي دارند. خريد اينترنتي پشتي طبي باراد در سايت خريد پشتي طبي باراد.

خريد پشتي طبي

ويژگي هاي بهترين پشتي طبي

بهترين پشتي طبي در ايران | بهترين پشتي طبي بايد اين گونه باشد كه طراحي آن بايد براي حفظ سلامت كمر و ستون فقرات وجود دارد و بايد رعايت شود . داشتن يك صندلي استاندار و مناسب براي كار كردن ميباشد . متاسفانه بسياري از صندلي ها داراي استاندارهاي لازم نيستن ، طراحي آنها با ستون فقرات هماهنگي خاصي ندارد ، يا بسياري از صندلي ها به خاطر استفاده زياد تغيير شكل داده و از حالت استاندار خود خارج شده اند . پس بدين منظور حتما بايد از بهترين پشتي طبي استفاده نمود.

پشتي طبي باراد

مزاياي استفاده بهترين پشتي طبي

بهترين پشتي طبي براي افرادي كه در روز ، ساعت هاي زيادي را بر روي صندلي مينشينند بايد حتما مراقب سلامت اين عضو حياتي خود شده تا از آسيب رسيدن به مهره ها و نخاع جلوگيري نمايند . كارمندان ، اپراتورهاي مشاغل مختلف ، فروشندگان و .. كه مدام بر روي صندلي هستند و همچنين رانندگاني كه ساعت هاي طولاني را در روز بر روي صندلي خودرو نشسته و رانندگي ميكنند بايد حتما از پشتي طبي براي صندلي خود استفاده نمايند.

راهنماي خريد پشتي طبي باراد مدل اكسيژن

براي خريد پشتي طبي باراد مدل اكسيژن به قيمت ۹۹۰۰۰ تومان بر روي خريد محصضول كليك كنيد و سپس با پر كردن فرم سفارش محصول خريد خود را نهايي كنيد.

خريد

| خريد پشتي طبي باراد مدل اكسيژن | قيمت :  ۹۹۰۰۰ تومان |


برچسب: پشتي طبي باراد، خريد اينترنتي پشتي طبي اكسيژن باراد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۵۵:۵۵ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS

خريد جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS

خريد جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS | جعبه ابزار همه كاره بي اس تولز bs tools ، وسيله اي سبك و بسيار كاربردي مي باشد كه شامل انواع پيچ گوشتي، پيچ گوشتي ساعتي، آچاربكس از سايز ۴ تا ۱۲ ميلي متر مي باشد. همچنين اين جعبه ابزار كاربردي داراي يك چراغ ال اي دي و يك چراغ شب براي كاركردن در شب و در جاهايي كه نياز به نور بيشتري دارند مي باشد كه اين چراغ شب و ال اي دي تنها با ۲ عدد باتري قلمي كار مي كند.

خريد جعبه ابزار همه كاره

خريد جعبه ابزار همه كاره

شما با خريد خريد جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS ديگر وقتي كه مسافرت هستيد و يا قصد سفر كردن داريد نگران نخواهيد بود چون يك ابزار كار حرفه اي را با خود به همراه داريد. جعبه ابزار همه كاره وسيله اي مناسب براي استفاده در منزل نيز مي باشد كه در مواقع ضروري ديگر لازم نيست نگران باشيد. براي خريد جعبه ابزار همه كاره همين امروز اقدام كنيد و با كليك بر روي خريد محصول در انتها خريد خود را نهايي كنيد.

خريد جعبه ابزار

درباره خريد جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS بيشتر بدانيم :

جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS  | جعبه ابزار همه كاره، سبك و بسيار كاربردي مي باشد و شامل انواع پيچ گوشتي دو سو و چهار سو، پيچ گوشتي ساعتي، آچار بكس از سايز ۴ تا ۱۲ ميليمتر مي باشد. در ضمن داراي يك چراغ ال اي دي قوي براي كار كردن در شب و در جاهايي كه نياز به نور بيشتري داريد مي باشد كه اين چراغ تنها با ۳ باتري قلمي كار مي كند. اين جعبه بسيار سبك و كاربردي مي باشد كه حمل آن بسيار آسان بوده و وسيله اي مورد نياز در منزل، محل كار، اتومبيل و … مي باشد. شما با خريد خريد جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS يك وسيله ي بسيار كاربردي در مواقع ضروري را خريداري كرده ايد كه هم در منزل و هم در مسافرت يا بيرون از منزل كاربرد دارد.

خريد جعبه ابزار همه كاره

مهمترين ويژگي هاي جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS 

از مهمترين ويژگي هاي جعبه ابزار همه كاره مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS
  • وسيله اي پركاربرد در خانه و بيرون از خانه
  • هم جعبه ابزار ، هم چراغ شب ، هم ال اي دي
  • جالب ترين جعبه ابزاري كه تا به حال ديديد ؟!
  • داراي ۲۶ قطعه پركاربرد
  • بسيار كاربردي ، وزن سبك ، حمل آسان
  • داراي انواع پيچ گوشتي
  • بسيار كاربردي ، سبك و قابل حمل
  • داراي چراغ شب و چراغ ال اي دي
  • داراي انواع پيچ گوشتي و آچار بكس
  • وسيله اي كه مورد نياز اهل فن مي باشد

خريد اينترنتي جعبه ابزار

خريد اينترنتي جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS

خريد اينترنتي جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS | جعبه ابزار همه كاره ، سبك و بسيار كاربردي مي باشد و شامل انواع پيچ گوشتي ، پيچ گوشتي ساعتي ، آچاربكس از سايز ۴ تا ۱۲ ميليمتر مي باشد . در ضمن داراي يك چراغ ال اي دي و يك چراغ شب براي كاركردن در شب و در جاهايي كه نياز به نور بيشتري دارند مي باشد كه اين چراغ شب و ال اي دي تنها با ۲ عدد باتري قلمي كار مي كند.

جعبه ابزار همه كاره خريد جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS

با خريد يك جعبه ابزار كاملا حرفه اي به يك تعميركار حرفه اي تبديل خواهيد شد و ديگر نيازي نيست به دنبال آچار ، پيچ گوشتي و يا چراغ بگرديد چوه همه اين ابزار آلات در يك پكيج در اختيار شما قرار مي گيرد. جعبه ابزار همه كاره وسيله اي بسيار كاربردي بوده كه سبك و قابل حمل نيز مي باشد. داراي چراغ شب و چراغ ال اي دي مي باشد. داراي انواع پيچ گوشتي و آچار بكس است و  وسيله اي كه مورد نياز اهل فن مي باشد.

فروش جعبه ابزار همه كاره

محتويات جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS :

  1. انواع پيچ گوشتي
  2. پيچ گوشتي ساعتي
  3. آچاربكس از سايز ۴ تا ۱۲ ميليمتر
  4. داراي چراغ شب و چراغ LED (سه عدد)

جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS

راهنماي خريد جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS :

براي خريد جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS از فروشگاه جانبي به قيمت ۳۲۰۰۰ تومان فقط كافيست بر روي خريد محصول كليك كرده و سپس فرم سفارش محصول را پر كنيد. همچنين مي توانيد براي خريد راحت تر شماره ۱۹۶۲۱۹۶۸ را به سامانه پيامكي ۱۰۰۰۴۴۱۰ ارسال نمائيد و خريد خود را انجام دهيد.

خريد جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS | قيمت : ۳۲۰۰۰ تومان

خريد

خريد پيامكي جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS | ارسال كد پيامكي ۱۹۶۲۱۹۶۸ به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ | قيمت : ۳۲۰۰۰ تومان


برچسب: خريد جعبه ابزار همه كاره BS TOOLS،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۴۹:۵۹ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع: