فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت .

فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت

خريد قوزبند طبي | رفع قوز شانه و خريد نگهدارنده رويال

خريد قوزبند طبي | رفع قوز شانه و خريد نگهدارنده رويال

خريد قوزبند طبي | رفع قوز شانه و خريد نگهدارنده رويال , نگهدارنده رويال , قوزبند طبي رويال,  بهترين قوزبند , قيمت انواع قوزبند , بهترين قوزبند طبي , بهترين نوع قوزبند , بهترين مارك قوزبند , قوزبند خارجي تبليغ شده در تلويزيون و توصيه شده توسط اكثر متخصصين. شما با خريد قوزبند طبي رويال پاستور به عنوان بهترين قوزبند طبي شناخته شده است به راحتي مي توانيد مانع از افتادگي شانه ها يتان شويد و با استفاده از نگهدارنده رويال كه بهترين نوع قوزبند مي باشد به آساني مي توانيد از درد شانه ها و ناحيه گردن بكاهيد و مانع از افتادگي شانه ها كه به مرور زمان منجر به بد شكلي و عدم تناسب اندام شما مي شود جلوگيري كنيد.

نگهدارنده رويال

خريد قوزبند | خريد نگهدارنده رويال

نگهدارنده رويال در دو اندازه كوچك و بزرگ عرضه شده است . نگهدارنده رويال امكان تنظيم نسبي اندازه با ابعاد بدن را دارد و قابل تنظيم مي باشد. با خريد نگهدارنده رويال مطمئن باشيد كه بهترين مارك قوزبند طبي خارجي را خريداري كرده ايد. نگهدارنده رويال به گونه اي طراحي شده است كه در اطراف تنه نيروي كشش تسمه اي ايجاد مي شود كه به فرم دهي شانه هايتان كمك مي كند.

مهمترين مزيت نگهدارنده رويال

مهمترين از همه اينكه با خريد قوزبند طبي رويال شما بهترين نوع قوزبند را كه امكان شستشو با دست را نيز دارد خريداري نموده ايد. نگهدارنده رويال پاستور (ROYAL-POSTURE) امكان استفاده هم براي آقايان و هم براي خانم ها را دارد. و مهمترين مزيت نگهدارنده رويال پاستور يا همان قوزبند طبي رويال اين است كه بسيار سبك و كم وزن مي باشد. و شما در حين استفاده از آن اصلا مشكلي نخواهيد داشت.

خريد قوزبند رويال

مهمترين ويژگي هاي قوزبند طبي | نگهدارنده رويال پاستور

از مهمترين ويژگي هاي نگهدارنده رويال كه بهترين نوع قوزبند مي باشد و آنرا براي خريد به عنوان بهترين وسيله براي جلوگيري از افتادگي شانه ها از ديگر محصولات متمايز مي كند عبارتند از  :

نگهدارنده رويال يا رفع قوز شانه Royal Posture
نگهدارنده رويال در دو اندازه كوچك/ بزرگ عرضه مي شود.
نگهدارنده رويال امكان تنظيم نسبي اندازه با ابعاد بدن را دارد.

خريد بهترين نوع قوزبند
با خريد قوزبند طبي كشش تسمه جهت محكم شدن در اطراف تنه جهت بهبود وضعيت استقرار را خواهيد داشت.
نگهدارنده رويال پوستچر امكان شستشو با دست را دارد.
قوزبند خارجي رويال پاستور امكان استفاده براي خانم ها و آقايان را دارد.
نگهدارنده طبي رويال بسيار سبك و كم وزن بوده كه امكان استفاده از ان را بسيار آسان و راحت مي كند.

راهنماي خريد نگهدارنده رويال پاستور | خريد قوزبند طبي رويال

۱- براي خريد نگهدارنده رويال پاستور براي جلوگيري از رفع قوز شانه و افتادگي شانه ها در اندازه بزرگ و به قيمت ۲۰۰۰۰ تومان بر روي خريد محصول در زير كليك كرده و سپس با پر كردن فرم سفارش محصول خريد خود را نهايي كنيد. همچنين مي توانيد با ارسال كد پيامكي ۱۹۶۲۲۳۱۴ به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ خريد خود را انجام دهيد.

خريد نگهدارنده رويال پاستور | خريد قوزبند طبي رويال سايز بزرگ | قيمت : ۲۰۰۰۰ تومان

خريد

خريد قوزبند طبي رويال سايز بزرگ با ارسال كد پيامكي ۱۹۶۲۲۳۱۴ به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ 

۲- براي خريد نگهدارنده طبي رويال سايز كوچك به قيمت ۱۰۰۰۰ تومان جهت جلوگيري از رفع قوز شانه و افتادگي شانه ها بر روي خريد محصول در زير كليك كنيد و سپس فرم سفارش محصول را پر كنيد. همچنين براي خريد پيامكي نگهدارنده رويال سايز كوچك به قيمت ۱۰۰۰۰ تومان فقط كافيست كد ۱۹۶۲۲۰۲۴ را به سامانه پيامكي ۱۰۰۰۴۴۱۰ ارسال نمائيد سپس كارشناسان ما در بخش پشتيباني با شما تماس گرفته و بعد از ارائه توضيحات لازم مي توانيد خريد خود را نهايي كنيد.

خريد قوزبند طبي

خريد نگهدارنده طبي رويال پاستور | خريد قوزبند طبي رويال سايز كوچك | قيمت : ۱۰۰۰۰ تومان

خريد

خريد قوزبند طبي رويال سايز كوچك با ارسال كد پيامكي ۱۹۶۲۲۰۲۴ به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ 

نگهدارنده طبي رويال , قوزبند طبي رويال,  بهترين قوزبند , قيمت انواع قوزبند , بهترين قوزبند طبي , بهترين نوع قوزبند , بهترين مارك قوزبند , قوزبند خارجي


برچسب: خريد قوزبند طبي، رفع قوز شانه و خريد نگهدارنده رويال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۴۸:۱۳ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد كبريت دائمي

خريد كبريت دائمي

خريد كبريت دائمي – اگر در آشپزخانه هميشه به دنبال كبريت مي گرديد اگر مي خواهيد به محيط زيست كمك كنيد، اگر مي خواهيد در جلوي هزينه هاي اضافي ماهيانه تان را بگيريد ما به شما پيشنهادمي كنيم از يك كبريت دائمي استفاده كنيد. بله تعجب نكنيد يك كبريت دائمي . كبريتي كه هم كوچك بوده و هم قابل حمل است، طراحي بسيار شيك دارد و كاربردي مي باشد و همراهي مناسب در مسافرت هاي شما و با شما مي باشد.

كبريت دائمي

ويژگي هاي كبريت دائمي

كوچك و قابل حمل

بسيار شيك و كاربردي

خريد كبريت دائمي

كاركرد با استفاده از ماده مشتعل كننده بنزين

همراهي مناسب در مسافرت هاي شما

خريد كبريت

داراي مخزن كوچك سوخت

داراي استوانه اي چخماقي با عمري طولاني

خريد اينترنتي كبريت

هم كبريت و هم جاكليدي

در نوع مكعبي و استوانه اي

ارسال طرح به صورت تصادفي (رندومي ) مي باشد.

درباره كبريت دائمي بيشتر بدانيم

حتما براي شما هم پيش آمده كه خيلي بي موقع كبريتتان تمام شده است و يا خيس شده است … و اگر هم از فندك استفاده كرده باشيد از تمام شدن بي موقع گاز داخل آن هم مطلع هستيد. ولي با كبريتي كه به شما معرفي خواهيم كرد با اين مشكلات خداحافظي كنيد. اگر مي خواهيد يك كالاي به دردبخور در طبيعت و مواقع ضروري داشته باشيد اين كالاي جالب بسيار مناسب خواهد بود …

خريد كبريت دائمي اصل

ماده مشتعل كننده كبريت دائمي

ماده مشتعل كننده اين كبريت بنزين و يا ژل آتش زن و يا هر ماده مشتعل كننده ديگري هم ميتواند باشد اما كاربردي ترين آن بنزين است. اين محصول را شما ميتوانيد به صورت دو گانه استفاده كنيد يعني هم كبريت و هم يك جا كليدي شيك و زيبا

خريد اينترنتي كبريت دائمي اصل

راهنماي خريد كبريت دائمي

براي خريد كبريت دائمي از فروشگاه جانبي به قيمت ۹۰۰۰ تومان بر روي خريد محصول كليك كنيد و سپس با پر كردن فرم سفارش محصول خريد خود را نهايي كنيد.

خريد

خريد كبريت دائمي | قيمت : ۹۰۰۰ تومان


برچسب: خريد كبريت دائمي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۴۳:۵۷ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد زير ليوان ميوه اي ۵ عددي

خريد زير ليوان ميوه اي ۵ عددي

خريد زير ليوان ميوه اي ۵ عددي , حتما تاكنون به دنبال زير ليواني هاي زيبا بوده ايد يا شده كه در مراسمات از زير ليواني هاي تبليغاتي خيلي خوشتان آمده باشد. اگر به دنبال زير ليواني چوبي , زير ليواني تبليغاتي , زير ليواني شيشه اي , زير بشقابي چوبي , چاپ روي زير ليواني , زير بشقابي , زير ليواني به انگليسي , قيمت زير ليواني , انواع زير ليواني هستيد ما به شما بهترين نوع زير لبواني ميوه اي را معرفي مي كنيم. شما با خريد زير ليوان ميوه اي ۵ عددي كه شكل هاي زيبايي از انواع ميوه ها را در بر مي يگرد واقعا به آشپزخانه خود و وسايل پذيرايي خود اهميت داده ايد. اين زير ليواني داراي رنگ هاي زيبا و در اشكال زيباي انواه ميوه عرضه شده اند.

زير ليوان ميوه اي 5عددي

مهمترين ويژگي هاي زير ليوان ميوه اي ۵ عددي

زير ليوان ميوه اي

ساخته شده از سيليكون

مقاوم در برابر حرارت

خريد زير ليوان

قطر ۹/۵ سانتي متر

در طرح هاي ميوه اي جالب

خريد زير ليوان ميوه اي 5عددي

راهنماي خريد زير ليوان ميوه اي ۵ عددي

براي خريد زير ليوان ميوه اي ۵ عددي به قيمت ۱۰۰۰۰ تومان از فروشگاه جانبي بر روي خريد محصول كليك كنيد.

خريد زير ليوان ميوه اي ۵ عددي | قيمت : ۱۰۰۰۰ تومان

خريد

شما مي توانيد با ارسال كد پيامكي ۱۹۶۲۲۲۴۹  به سامانه پيامكي ۱۰۰۰۴۴۱۰ خريد خود را انجام دهيد. توجه كنيد بعد از ارسال پيامك همكاران ما با شما تماس گرفته و اطلاعات تكميلي را به شما خواهند گفت. پس براي خريد پيامكي و يا خريد اينترنتي زير ليوان ميوه اي ۵ عددي هر چه زودتر ادام كنيد.


برچسب: خريد زير ليوان ميوه اي ۵ عددي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۴۰:۲۳ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

هندزفري باديگاردي

هندزفري باديگاردي

اگر به دنبال خريد يك هندزفري باديگاردي شيك و زيبا هستيد پيشنهاد ما خريد هندزفري باديگاردي مي باشد . اين هندزفري يكي از بهترين هندزفري هاي عرضه شده در بازار ايران و دنيا مي باشد. با خريد هندزفري باديگاردي قابليت مكالمه تلفني با كيفيت بسيار شفاف را خواهيد داشت. شما با خريد هندزفري باديگاردي قابليت گوش دادن به موسيقي را نيز خواهيد داشت. صداي شفاف و كيفيت ساخت اين هندزفري را از ساير هندزفري ها متمايز مي كند.

هندزفري باديگاردي

خريد هندزفري باديگاردي

با خريد هندزفري باديگاردي مهمترين مزيتي كه براي شما به همراه دارد استفاده آسان از آن مي باشد. هندزفري باديگاردي رنگ شفاف و طراحي خاص براي راحتي گوش شما را دارد. از عمده ترين امكانات اين هندزفري تك گوش بودن و استفاده فوق العاده آسان و راحت به ويژه به هنگام رانندگي مي باشد. اين هندزفري قابليت استفاده براي انواع گوشي هاي موبايل و تبلت ها را دارد. براي خريد اين هندزفري زيبا و بسيار كاربردي با كيفيت ساخت بالا در ادامه به راهنماي خريد هندزفري باديگاردي برويد.

خريد هندزفري باديگاردي

مهمترين ويژگي هاي هندزفري باديگاردي در يك نگاه

  • قابليت مكالمه تلفني با كيفيت بسيار شفاف
  • قابليت گوش دادن به موسيقي
  • صداي شفاف و كيفيت ساخت بالا

خريد هندزفري باديگاردي با سيم

  • استفاده آسان
  • رنگ شفاف و طراحي خاص براي راحتي گوش
  • تك گوش و استفاده فوق العاده آسان و راحت به ويژه به هنگام رانندگي
  • قابليت استفاده براي انواع گوشي هاي موبايل و تبلت ها

درباره هندزفري باديگاردي بيشتر بدانيم :

هندزفري باديگاردي – هندرفري به يكي از لوازم غير قابل اجنتناب زندگي روزمره انسانها تبديل شده است. از اين رو همواره به دنبال هندزفري هستيم كه استفاده از آن بسيار آسان بوده و به سبب استفاده طولاني مدت از آن احساس خستگي و گوش درد نكنيم به ويژه اين موضوع به  هنگام رانندگي بسيار نمود پيدا مي كند. توليد كنندگان براي رفع اين مشكل در صدد ارايه هندزفري باديگارد ها به افراد معمولي نيز بر آمدند چرا كه طراحي اين هندزفري ها به گونه اي بود تا باديگاردها همواره از آن استفاده نموده و بسيار راحت باشد. البته صداي شفاف آن نيز چشمگير است. اين هندزفري اكنون حتي با امكان پخش موسيقي در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است تا از آن كمال استفاده را ببريد.

خريد اينترنتي هندزفري

تصاوير هندزفري باديگاردي

هندزفري باديگاردي

هندزفري با قابليت استفاده آسان و صداي شفاف

هندزفري

راهنماي خريد هندزفري باديگاردي

براي خريد هندزفري باديگاردي از فروشگاه جانبي كه ارائه كننده بهترين و پرفروش ترين لوازم جانبي موبايل و كامپيوتر مي باشد به قيمت ۱۹۰۰۰ تومان بر روي خريد محصول كليك كنيد و سپس با پر كردن فرم سفارش محصول خريد خود را نهايي كنيد.

خريد هندزفري باديگاردي

خريد هندزفري باديگاردي

خريد

قيمت : ۱۹۰۰۰ تومان

خريد هندزفري باديگاردي بيسيم , هندزفري باديگاردي كنوود , هندزفري باديگاردي بلوتوثي , هندزفري شلنگي بيسيم , هندزفري باديگاردي ديجي كالا , خريد هندزفري شلنگي موبايل , خريد هندزفري شلنگي بيسيم , قيمت هندزفري شلنگي


برچسب: هندزفري باديگاردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۱۸:۱۲ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

دستگاه صافكار جادويي

دستگاه صافكار جادويي

دستگاه صادفكار جادويي بهترين وسيله براي صاف كردن خودور شما مي باشد كه در قسمت هاي دوبل دچار خسارت شده اند. شما با خريد دستگاه صافكار به عنوان دستگاه صافكاري بدنه خودرو بدون رنگ مي توانيد خودروي خاك را خودتان صافكاري كنيد. همچنين دستگاه صافكار جادويي تبليغ شده در تلويزيون و شبكه هاي اجتماعي مي باشد كه شما را به يك صافكار حرفه اي تبديل مي كند. براي خريد اين محصول شگفت انگيز همين امروز اقدام به خريد كنيد.

دستگاه صافكار جادويي

دستگاه صافكار جادويي

خريد دستگاه صافكار خودرو

قيمت دستگاه مكش صافكاري , دستگاه صافكاري بدنه خودرو , دستگاه وكيوم صافكاري , صافكاري بدون رنگ با دستگاه , خريد دستگاه مكش صافكاري , صافكاري با ساكشن , خريد دستگاه صافكاري بدون رنگ , آموزش صافكاري

درباره دستگاه صافكار جادويي بيشتر بدانيم

خريد دستگاه صافكار جادويي بهترين وسيله براي صاف كردن قسمت هاي دوبل بدنه خودرو  , با استفاده از كيت صافكاري جادويي در كمتر از سه دقيقه بدنه اتومبيل خود را بدون رنگ ريختگي صاف نمائيد . خريد دستگاه مكش صافكاري , صافكاري با ساكشن , خريد دستگاه صافكاري بدون رنگ , آموزش صافكاري , قيمت دستگاه مكش صافكاري , دستگاه صافكاري بدنه خودرو , دستگاه وكيوم صافكاري , صافكاري بدون رنگ با دستگاه.

دستگاه صافكار خودرو

طريقه استفاده از دستگاه صافكار جادويي : محل فرورفتگي را با آب يا با الكل به خوبي تميز مي نمائيد . سنبه صافكار را بر مركز فرورفگي مي چسبانيم . ۱۰ دقيقه صبر ميكنيم . سپس با پيچاندن پيچ كششي به آرامي فرورفتگي را بيرون مياوريم.

قيمت دستگاه مكش صافكاري

دستگاه صافكاري بدنه خودرو

خريد دستگاه صافكار

دستگاه وكيوم صافكاري

صافكاري بدون رنگ با دستگاه

خريد اينترنتي دستگاه صافكار

خريد دستگاه مكش صافكاري

صافكاري با ساكشن

دستگاه صافكار مكشي

خريد دستگاه صافكاري بدون رنگ

آموزش صافكاري

راهنماي خريد دستگاه صافكاري جادويي

براي خريد دستگاه صافكاري جادويي به قيمت ۳۵۰۰۰ تومان از فروشگاه جانبي كه ارائه كننده لوازم جانبي خانه ، خودرو و ماشين مي باشد بر روي خريد محصول كليك كنيد و سپس با پر كردن فرم سفارش محصول خريد خود را نهايي كنيد.

خريد

خريد دستگاه صافكار جادويي

قيمت : ۳۵۰۰۰ تومان


برچسب: دستگاه صافكار جادويي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۱۴:۵۰ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

پمپ بادي فندكي

پمپ بادي فندكي

خريد پمپ بادي فندكي , خريد پمپ بادي , پمپ بادي فندكي خودرو , پمپ بادي ماشين , خريد اينترنتي پمپ باد فندكي , فروشگاه خريد پمپ بادي ,پمپ بادي فندكي وسيله اي پر كاربرد مي باشد. حتما برايتان پيش آمده كه در مسافرت ها باد لاستيك ماشينتان كم شده باشد. يا در خانه بخواهيد لاستيك دوچرخه را باد كنيد و هزاران كاربرد ديگر كه به راحتي به وسيله پمپ بدي فندكي اين كار را انجام خواهيد داد. پس براي خريد پمپ بادي فندكي فرصت را از دست ندهيد و پمپ باد فندكي وسيله اي بسيار كاربردي را فقط به قيمت ۳۵۰۰۰ تومان از فروشگاه جانبي خريداري كنيد.

خريد پمپ بادي فندكي

در مورد پمپ بادي فندكي بيشتر بدانيم

پمپ باد كوچك و ارزان با ۶۵۰ گرم وزن يك همراه خوب در مسافرت و … براي شما مي باشد و وسيله اي بسيار كاربردي و ضروري براي هر اتومبيل مي باشد كه هنگام كم شدن باد لاستيك مي توانيد در عرض چند دقيقه خودتان باد لاستيك ها را تنظيم كرده و با اطمينان رانندگي كنيد. اين پمپ قابل استفاده براي بازيكنان تيم هاي ورزشي جهت باد كردن توپ فوتبال، واليبال، بسكتبال و… و همچنين قابل استفاده براي دارندگان دوچرخه و موتور سيكلت نيز مي باشد. اين دستگاه بدون نياز به برق و باطري و با استفاده از جا فندكي اتومبيل كار مي كند. از ويژگي هاي اين دستگاه دارا بودن صفحه نمايشگر درجه تنظيم باد مي باشد. پمپ بادي , خريد پمپ بادي , فروشگاه پمپ بادي , خريد اينترنتي پمپ بادي , پمپ باد.

پمپ بادي فندكي

ويژگي هاي دستگاه پمپ بادي فندكي :

طول ۱۷ سانتيمتر ارتفاع ۱۴ سانتيمتر و عرض آن ۸٫۵ سانتيمتر ميباشد و بدون اشغال فضاي زياد در ماشين جا مي شود.

قابل استفاده براي باد كردن لاستيك خودرو، دوچرخه، موتور، توپ هاي ورزشي و …

قابل استفاده با استفاده از جا فندكي اتومبيل

داراي سيم طولاني جهت جا به جايي به خارج اتومبيل

خريد پمپ بادي

ولتاژ DC 12V

حداكثر آمپراژ ۱۶AMP

حداكثر پمپاژ ۲۵۰PSI

تنظيم بادلاستيك ها ,  وسيله اي پركابرد درمسافرت ها،داراي درجه تنظيم باد روي دستگاه،بدون نيازبه جك براي بادنمودن لاستيك خودروكوچك و قابل حمل

پمپ بادي وسيله اي بسيار كاربردي

خريد پمپ بادي فندكي

براي خريد پمپ باد فندكي به قيمت ۳۵۰۰۰ تومان از فروشگاه جانبي بر روري خريد محصول كليك كنيد و سپس فرم سفارش محصول را پر كنيد تا خريد خود را نهايي كنيد.

خريد

خريد پمپ بادي فندكي | قيمت : ۳۵۰۰۰ تومان


برچسب: پمپ بادي فندكي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۰۲:۱۵ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

هيتر برقي

هيتر برقي

هيتر برقي , خريد هيتر برقي كم مصرف , اگر مي خواهيد بخاري برقي كم مصرف خانگي داشته باشيد اگر به دنبال بخاري برقي فن دار كم مصرف هستيد, اگر مي خواهيد قيمت بخاري برقي را بدانيد , اگر به دنبال بخاري برقي تابشي هستيد يا در جست و جوي هيتر صنعتي , بهترين بخاري برقي , بخاري برقي هالوژني , بخاري برقي فن دار صنعتي هستيد پيشنهاد ما به شما عزيزان خريد هيتر برقي مدل NSB-200G مي باشد. شما با خريد هيتر از فروشگاه جانبي يك بخاري برقي كم مصرف را خريداري كرده ايد.

هيتر برقي

خريد هيتر برقي

با هيتر كم مصرف برقي كم مصرف براي گرم كردن اتاق هايي كه پكيج و يا بخاري ندارند يك راه عالي است.هيتر برقي حتي ميتواند يار گرم شما در سفر هاي زمستاني باشد . بسيار مناسب و ايمن براي اتاق كودكان در سه كاربرد سرد / گرم و باد گرم براي راحتي شما عزيزان … هست پس براي خريد هيتر برقي فرصت را از دست ندهيد و همين امروز براي خريد اقدام كنيد.خريد هيتر , هيتر كم برقي

خريد اينترنتي هيتر صنعتي برقي

هيتر برقي

ويژگي هاي هيتر برقي

هيتر كم مصرف برقي مدل NSB-200G

امكان انتخاب بين حالت سرد / گرم / باد گرم

ترموستات قابل تنظيم

خريد هيتر برقي

كنترل دماي خودكار اتاق

ايمن و مطمئن براي كودكان

چراغ نشانگر قدرت هيتر فن دار برقي

خريد هيتر برقي

هيتر برقي

مناسب براي محيط كار و مكان هاي كوچك

بسيار كارآمد و مفيد

ولتاژ : ۲۲۰ ولت /۵۰ هرتز

خريد هيتر برقي

قدرت : ۲۰۰۰ وات

ابعاد : ۲۳ *۱۳٫۵ * ۲۸ سانتيمتر

راهنماي خريد هيتر كم مصرف برقي

براي خريد هيتر فن دار برقي از فروشگاه جانبي به قيمت ۹۰۰۰۰ تومان بر روي خريد محصول كليك كرده و سپس فرم خريد محصول را پر كنيد تا خريد خود را نهايي نمائيد.

خريد

خريد هيتر كم مصرف برقي | قيمت : ۹۰۰۰۰ تومان


برچسب: هيتر برقي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۵۸:۵۶ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع:

خريد جارو برقي فندكي ماشين

خريد جارو برقي فندكي ماشين

جارو برقي فندي , خريد جارو برقي فندكي ماشين , جارو برقي , خريد جارو برقي , جارو برقي فندكي ماشين , جارو برقي خودرو ,  يكي از معضلات در پاكيزگي خودرو، نظافت درون آن مي باشد.اين دستگاهها به دليل استفاده از باطري داراي قدرت كمتري هستند و نيز شارژ آن با اتمام باطري به پايان مي رسد.

جارو برقي فندكي ماشين

جارو فندكي ماشين ، يك وسيله فوق العاده كارآمد براي جمع آوري ريزه ها و زباله هاي ريز درون خودرو است.جارو فندكي ماشين داراي ابعاد كوچكي مي باشد ، بسيار سبك است و به راحتي در دست قرار مي گيرد و داراي كيفيت ساخت بالايي است.

خريد جارو فندكي ماشين

توضيحات خريد جارو برقي فندكي ماشين

خريد جارو برقي فندكي خودرو , انواع جارو برقي فندكي , بهترين جارو برقي فندكي , نمايندگي جارو برقي فندكي ماشين , جارو فندكي ماشين زباله ها را در يك مخزن ذخيره مي كند ، پس از پر شدن مخزن به آساني مي توانيد آن را تخليه نموده و دوباره درون دستگاه قرار دهيد .

با توجه به اينكه اين دستگاه ويژه استفاده دراز مدت در اتومبيل ساخته شده در يك ساخت هوشمندانه به جاي استفاده از باتري ها ي معمولي يا قابل شارژر براي دستگاه از منبع تغذيه مستقيم DC استفاده شده است ( منبع ۱۲ ولتي فندكي اتومبيل).

جارو برقي فندكي ماشين

چرا خريد جارو برقي فندكي ماشين 

اولا جايي كه قرار هست تميز شود درون اتومبيل است پس به راحتي مي توان پريز را به فندكي اتومبيل متصل نمود ، ثانيا در صورت وجود باتري در جارو هاي برقي بعد از مدتي شارژ و خالي شدن شارژ كيفيت باتري پايين مي آيد تا به حدي كه ديگر قابل استفاده نيست كه به تبع آن مي بايست باتري عوض شود و وقت هزينه جداگانه اي را مي طلبد.

جارو فندكي ماشين داراي سيم بلند است كه به شما اجازه مي دهد كه به هر نقطه اي از اتومبيل تان دسترسي داشته باشيد و آن را تمييز نماييد! جارو برقي فندكي ماشين , خريد جارو برقي فندكي ماشين.

خريد اينترنتي جارو برقي فندكي ماشين

راهنماي خريد جارو برقي فندكي ماشين

براي خريد جارو برقي فندكي ماشين و براي اينكه خريدي آسان و راحت داشته ما روش هاي متنوع خريد جارو برقي فندكي ماشين را در اختيار شما قرار داده ايم تا به وظيفه مشتري مداري خود عمل كرده باشيم.

خريد مستقيم از سايت جارو برقي فندكي ماشين

براي خريد مستقيم جارو برقي فندكي ماشين به قيمت ۲۹۰۰۰ تومان كافيست بر روي خريد محصول در شكل زير كرده و سپس فرم سفارش محصول را پر كنيد تا كارشناسان ما با شما تماس گرفته و خريد خود ار نهايي كنيد.

خريد

خريد تلگرامي جارو برقي فندكي ماشين

براي خريد تلگرامي جارو برقي فندكي ماشين قيمت ۲۹۰۰۰ تومان كافيست بر روي خريد محصول در شكل زير كليك كرده و اگر اكانت تلگرام داشته باشيد به صفحه تلگرام فروشگاه ما منتقل خواهيد كه مي توانيد خريد راحت و آسان را تجربه كنيد.

خريد

خريد پيامكي جارو برقي فندكي ماشين

براي خريد پيامكي جارو برقي فندكي ماشين كافيست با ارسال كد ۶۷۸۳ به سامانه پيامكي ما به شماره ۳۰۰۰۷۹۷۷ خريد خود را انجام دهيد.

خريد پيامكي جارو فندكي ماشين

خريد پيامكي جارو برقي فندكي ماشين با ارسال كد ۶۷۸۳ به سامانه پيامكي ما به شماره ۳۰۰۰۷۹۷۷

خريد آسان جارو برقي فندگي ماشين

براي خريد آسان جارو برقي فندكي ماشين به قيمت ۲۹۰۰۰ تومان كافيست بر روي خريد محصول در شكل زير كليك كرده و خريد راحت و آسان تري را تجربه نمائيد.

خريد

پشتيباني و پيگيري سفارش خريد جارو برقي فندكي ماشين

پشتياني و پيگيري سفارشات

راهنماي پشتيباني

پشتيباني و پيگيري سفارش

براي وارد شدن به بخش پشتيباني با در دست داشتن شناسه سفارش و شماره موبايل بر روي كلمه رهگيري سفارش خريد جارو برقي فندكي ماشين كليك كنيد.

رهگيري سفارش خريد جارو رقي فندكي ماشين


برچسب: خريد جارو برقي فندكي ماشين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۵۳:۱۰ توسط:فروشگاه خريد اينترنتي نيما ماركت موضوع: